14 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef geen koude melk aan mijn kindje. Absoluut niet ik maak het altijd warm

2 jaar geleden

Het zou misschien wel kunnen maar of ze het lekker vinden is dan de volgende vraag馃槃. Als ik weg ben en mijn man geeft de afgekolfde melk aan mijn zoontje en hij heeft het niet goed genoeg warm gemaakt drinkt hij niet, als het warm genoeg is gaat de fles in 1 teug leeg

2 jaar geleden

Ja ik doe dat regelmatig. Soms nog wel even onder de warme kraan halen om het vet iets op te lossen als ik dat zie, maar vooral met het warme weer lijkt het me voor haar prima. Ze heeft er iig geen last van

2 jaar geleden

echt koud uit de koelkast kunnen we buikpijn van krijgen. wel geef ik vaak op kamertemperatuur

2 jaar geleden

ze*

2 jaar geleden

Reactie op HV

Het zou misschien wel kunnen maar of ze het lekker vinden is dan de volgend ...
Hier precies hetzelfde 鈽猴笍

2 jaar geleden

Op kamertemperatuur wel, maar als het uit de koelkast komt warm ik het altijd een paar min op in wat kokend water.

2 jaar geleden

Ik deed dit ook niet. Wat ik wel vaak deed was even een laag flink warm water in de gootsteen en dan liet ik het daar even 2 min in staan. Dan is het nog steeds niet warm, ik denk ook nog niet 30 graden maar het echt koude is er wel af en is het sowieso kamertemperatuur

2 jaar geleden

Kamertemperatuur mag wel maar het is maar net wat je kindje drinkt. Mijn zoontje drinkt het niet als het niet warm genoeg is. Kamertemperatuur vind hij niks dus moet het toch echt opwarmen 馃槄

2 jaar geleden

Oh dat lijkt me zo ontzettend handig he, als hij het koud zou drinken. Of zelfs lauw zou ik het voor doen. Maar het is 38 graden of warmer voor meneer, anders trekt hij zijn neus ervoor op. Wie weet, ooit, dat me dit ook lukt.

2 jaar geleden

Wij halen het meestal even voor het voeden uit de koelkast. Hij vindt het prima en heeft nergens last van. Scheelt weer stress op het voedingmoment 馃檲 Het is gewoon een beetje uitproberen wat ze willen denk ik

2 jaar geleden

Hier drinkt hij het ook rechtreeks uit de ijskast zonder probleel. Probeer meestal vers te geven of opgewarmd maar lukt het FF niet dan niet, wel leuk dat het dus ook geen ramp is.

2 jaar geleden

Heel verschillend per kindje. Kind van mijn zus accepteerde geen koude/kamertemperatuur fles. Mijn zoontje wel. Als hij maar eten krijgt 馃槢 Met dit warme weer (indien geaccepteerd) is het ook best fijn voor ze om de fles wat kouder te krijgen (wat afkoeling).

2 jaar geleden

Mijn dochtertje accepteert het koud, ideaal als we op pad zijn met een koeltasje 馃檪 Volgens onze lactatiekundige kan het geen kwaad, dus je kunt het iig proberen. Het kost een lijfje alleen wel meer energie om het op te warmen, dus ik doe het zelf niet vaak.