9 Reacties
3 jaar geleden
Hi! Ik ben zelf bedrijfsleidster van een horecazaak. Personeelskosten zou ik niet doorrekenen aan de gast. Wel is het zo dat indien het alleen een borrel is (dus zonder lunch of diner) we zaalhuur rekenen. Dit omdat je de ruimte en dus die tafels niet meer kunt verkopen aan gasten die wel eten.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ☺️
3 jaar geleden
Meestal zit het toch wel in de prijs, ligt er gewoon aan hoe ze het op de offerte zetten. Ook zit er wel een verschil in afhuren of dat hun ook moeten serveren etc.
Omdat je aangeeft dat hun alles voor jullie regelen is het toch aannemelijk dat je daarvoor betaalt. En dan krijg je daarnaast nog de prijs/rekening van het eten en drinken
3 jaar geleden
Wij doen onze babyborrel in brasserie met binnenspeeltuin. We zitten aan €17 pp aan hapjes, drank is per grote fles dat we betalen. Voorzien glas cava voor iedereen. Daarna frisdranken, waters, koffie en thee. We hebben ongeveer 70 volwassenen en 15 kindjes. Kindjes betalen we €12 voor de hapjes. Dus ja loopt waarschijnlijk wel op tegen de €2000 in totaal.
3 jaar geleden
Zaalhuur vind ik nog wel kunnen (al ga je genoeg nuttigen, dus zonder zou ook mogelijk zijn)
Maar personeelskosten rekenen is wel echt erg raar😅 tenzij je 1,40€ voor een biertje/wijntje gaat betalen😅
Normaal worden drankjes en hapjes zo berekend dat het gewoon een aantal keer “over de kop gaat” en kom je gewoon uit met je prijs🤷🏼♀️