5 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben bezig met onze babyborrel te plannen omdat ik gek werd van al dat bezoek bij onze eerste. Ik heb 5 weken na de uitgerekende datum brasserie met binnenspeeltuin (er zijn redelijk wat kindjes al in onze kring) geboekt voor een receptie in de namiddag van 14u tot 17u. De mensen die ik wil uitnodigen krijgen bij het geboortekaartje een extra kaartje bij met de uitnodiging. Tijd erop zetten met einduur zorgt ervoor dat de mensen snappen dat het dan ook afgelopen is. Waarom 5 weken erna: - meestal voel je je al goed genoeg dan + iets speling moest je toch een week overtijd gaan
- mensen kunnen vaak wel 5 weken wachten (behalve zeer dichte kring)
- als je “langer” wacht, kunnen er toch wel al mensen (willen) langskomen
- ik nodig enkel mensen uit waarvan ik weet dat ze anders op de stoep zouden staan voor kraamvisite.
3 jaar geleden
Reactie op Riannevdw
Ik ben bezig met onze babyborrel te plannen omdat ik gek werd van al dat be ...
Goede tip van die 5 weken. Ik zit ook aan zoiets te denken, anders heb je inderdaad dat mensen toch al thuis willen komen. Uiteraard mbt hechte familie is het een ander verhaal. Maar vorige keer weeeeken met visite gezeten die naarmate de weken vorderden het idee hadden dat ze wel 3 uur op visite konden komen/ veel te laat kwamen waardoor het bijna etenstijd was etc etc.
Al met al lijkt een kraamfeest mij ook ideaal.
Iemand nog goede tips?
3 jaar geleden
Wat betreft de aankondiging, misschien inderdaad toch op het kaartje vermelden. Iets als, "we hopen op ..datum.. het kraamfeest te houden"
Er zal toch wel geappt worden om te feliciteren, mocht de datum veranderen kan dat per app doorgegeven worden 🤷♀️