18 Reacties

2 jaar geleden
geboortekoekjes hier! per stuk verpakt en 3 maanden houdbaar.. geef ze mijn dohter mee naar KDV met sticker erop, hoera ik ben grote zus. stuur een doos naar mijn werk samen met geboortekaartje.. en voor de visiste bij de koffie of thee een uitgepakt koekje ernaast. kost echt nul tijd :) (lees gewoon geen zin in teveel gedoe haha)

2 jaar geleden
Ohh bedankt voor jullie reacties! Heel fijn! Wil inderdaad niet teveel gedoe haha. Vooral focussen op de baby. Ligt ook aan mij hoor, ik hou wel van visite, maar vaak ben ik teveel bezig met zorgen dat ze het naar de zin hebben en dat ze genoeg eten krijgen haha en dat het goed genoeg is🙈. Dus heel fijn om jullie tips te zien!

2 jaar geleden
Reactie op JVM8
Bij een meisje zou ik lekker makkelijk roze koeken of mini tompouce doen.
...
Tip, ipv glazuur een beetje witte chocopasta 😉 plakt ook prima!

2 jaar geleden
Reactie op Baby_girl
geboortekoekjes hier! per stuk verpakt en 3 maanden houdbaar.. geef ze m ...

De plus verkoopt ook dit soort koekjes gewoon bij de koekjes afdeling. Ik heb deze op het werk getrakteerd toen ik met verlof ging. Ook lekker simpel.. 😅

2 jaar geleden
Ik wil komende weken cakes bakken, die snijden en invriezen voor het bezoek. Hoeven ze het maar te pakken. Voor de traktatie op school weet ik het nog niet, we hebben 3 kids op school dus waarschijnlijk houd ik het simpel.. m’n zoontje wilde beschuit met muisjes trakteren, 23 kids in de klas.. lekker ouderwets maar ook een enorme klus..🙈

2 jaar geleden
Reactie op Chb13
In belgie doen ze vaak zoiets. Kan iets ingewikkeld zijn maar ook simpel ho ...

Waar koop je dit?

2 jaar geleden
Ik ga het zelf beetje uitpakken. Heb snoep doosjes gekocht end. Die ga ik vullen met snoepjes end. Maar heb ook geboorte koekjes(zijn ook niet zo duur) en luxe geboorte bonbons. Zo zit er voor iedereen wel wat wils bij