18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb bij de So-Low een grote plastic babyfles in roze gekocht (dit is er ook in blauw) en deze is gevuld met allemaal kleine babyflesjes. Deze kleine flesjes heb ik dan weer gevuld met mini marshmallows en muisjes, ziet er erg gezellig en vrolijk uit.

2 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste (en wil ik nu weer doen) gewoon vrij simpel een plak cake met slagroom en roze muisjes. Geloof dat je ook online koekjes met roze of blauwe muisjes (of kleur) kunt bestellen, hoef je zelf niets aan te doen, alleen verpakking open te maken. 😉🤭

2 jaar geleden

Wij laten dit de kinderen op school trakteren. Ook voor kraambezoek in een mooie vaas oid, voor wie geen zin heeft in cake of rocky road.

2 jaar geleden

geboortekoekjes hier! per stuk verpakt en 3 maanden houdbaar.. geef ze mijn dohter mee naar KDV met sticker erop, hoera ik ben grote zus. stuur een doos naar mijn werk samen met geboortekaartje.. en voor de visiste bij de koffie of thee een uitgepakt koekje ernaast. kost echt nul tijd :) (lees gewoon geen zin in teveel gedoe haha)

2 jaar geleden

Ohh bedankt voor jullie reacties! Heel fijn! Wil inderdaad niet teveel gedoe haha. Vooral focussen op de baby. Ligt ook aan mij hoor, ik hou wel van visite, maar vaak ben ik teveel bezig met zorgen dat ze het naar de zin hebben en dat ze genoeg eten krijgen haha en dat het goed genoeg is🙈. Dus heel fijn om jullie tips te zien!

2 jaar geleden

Bij een meisje zou ik lekker makkelijk roze koeken of mini tompouce doen. Bij een jongen cake, beetje glazuur erover en dat muisjes erop. Niet te moeilijk allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op JVM8

Bij een meisje zou ik lekker makkelijk roze koeken of mini tompouce doen. ...
Tip, ipv glazuur een beetje witte chocopasta 😉 plakt ook prima!

2 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

geboortekoekjes hier! per stuk verpakt en 3 maanden houdbaar.. geef ze m ...
De plus verkoopt ook dit soort koekjes gewoon bij de koekjes afdeling. Ik heb deze op het werk getrakteerd toen ik met verlof ging. Ook lekker simpel.. 😅

2 jaar geleden

In belgie doen ze vaak zoiets. Kan iets ingewikkeld zijn maar ook simpel hoor. Wij doen suikerbonen, kaarsjes en badzout

2 jaar geleden

Witte chocolade oreokoekjes even boven (een beker) gekookt water houden en dan in de muisjes drukken. Super leuk, lekker en makkelijk. Deze week in aanbieding bij de Plus.

2 jaar geleden

Ohja of zoenen waar je het bovenkantje afsnijdt en dan wat muisjes erin strooit

2 jaar geleden

Ik wil komende weken cakes bakken, die snijden en invriezen voor het bezoek. Hoeven ze het maar te pakken. Voor de traktatie op school weet ik het nog niet, we hebben 3 kids op school dus waarschijnlijk houd ik het simpel.. m’n zoontje wilde beschuit met muisjes trakteren, 23 kids in de klas.. lekker ouderwets maar ook een enorme klus..🙈

2 jaar geleden

Ik zag deze bij de Plus. Gemak dient de mens is mijn motto in deze. 😅

2 jaar geleden

Ik ga zelf bakken! Muffins, gewone koekjes en kleine truffels, en dan ter plekke in witte chocola dopen en muisjes erop😊

2 jaar geleden

Roze koeken bij meisjes, eierwafels met slagroom en muisjes of zoenen met muisjes

2 jaar geleden

Reactie op Henriekje

Witte chocolade oreokoekjes even boven (een beker) gekookt water houden en ...
Wat een slimme tip! Leuk :-) en makkelijk want wij weten nog niet wat het geslacht is, hebben wel beide kleuren muisjes in huis haha.

2 jaar geleden

Reactie op Chb13

In belgie doen ze vaak zoiets. Kan iets ingewikkeld zijn maar ook simpel ho ...
Waar koop je dit?

2 jaar geleden

Ik ga het zelf beetje uitpakken. Heb snoep doosjes gekocht end. Die ga ik vullen met snoepjes end. Maar heb ook geboorte koekjes(zijn ook niet zo duur) en luxe geboorte bonbons. Zo zit er voor iedereen wel wat wils bij