6 Reacties

3 jaar geleden

Had dit ook, 2 weken geleden 馃槀 nog zit de kleine meid in mijn buik. Ik ben er wel achter gekomen dat dit alleen gebeurt als ik zelf ook een orgasme heb gehad 馃槉

3 jaar geleden

kan, kan ook niet.. voorweeen, indalingsweeen, gewoon kramp ivm samenknijpen van je baarmoeder ivm orgasme..

3 jaar geleden

Reactie op Bowien81

Had dit ook, 2 weken geleden 馃槀 nog zit de kleine meid in mijn buik. Ik ben ...
Hahaha, thanks voor het delen. Als ik solo een orgasme heb, heb ik er geen last van 馃槵. Nou ik ga het wel afwachten, zal wel niks zijn 馃檲, maar fijn is anders.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniemeusername2303

Hahaha, thanks voor het delen. Als ik solo een orgasme heb, heb ik er geen ...
Dat klopt ook inderdaad, als ik alleen een orgasme heb, zonder penetratie heb ik het ook niet. Daar had ik nog niet eens over na gedacht 馃槀 Is niet echt een prettig gevoel.. dat klopt wel. Maar toen ik het met mijn verloskundige besprak en ze even gekregen/gevoeld heeft zei ze dat alles oke was 馃槝 als je je echt zorgen maakt altijd even bellen

3 jaar geleden

Reactie op Bowien81

Dat klopt ook inderdaad, als ik alleen een orgasme heb, zonder penetratie h ...
Bijzonder he haha. Ik heb morgenochtend controle dus zal t dan even bespreken.

3 jaar geleden

Ik had hetzelfde met seks met penetratie, ik had echt een aantal uur een pijnlijke kramp. Dat is alweer een aantal weken geleden, maar wel 2x gebeurd. De bevalling kwam er niet door op gang, maar omdat het voor mij zoveel ongemak opleverde, hebben we al een paar weken geen seks met penetratie. Er zijn genoeg andere manieren om een orgasme te krijgen 馃き