18 Reacties

3 jaar geleden

Bij medipoint (dacht ik) kan je ze huren

3 jaar geleden

Over boxspring is hoog genoeg dus hoeft niks onder. Tussen de 70 en 90 cm geloof ik. Boxspring hier is vandaag grond tot top matras 73cm dus net genoeg.

3 jaar geleden

Reactie op Maya81

Over boxspring is hoog genoeg dus hoeft niks onder. Tussen de 70 en 90 cm g ...
Bij mij hoorde ik 80 tot 90 cm, mijn boxspring moet wel opgehoogd worden!

3 jaar geleden

Reactie op Maya81

Over boxspring is hoog genoeg dus hoeft niks onder. Tussen de 70 en 90 cm g ...
Bij mij hetzelfde! Ook 73 centimeter. De kraamzorg zei eerst dat het opgehoogd moest maar ging toen kijken en zei gelijk: ohnee bed is hoog genoeg! Niks aan doen!

3 jaar geleden

Onze boxspring is ook rond de 73 cm dus hoeft niks onder 馃槆 thank God! Echt geen zin in gehad om dat ook nog te regelen en alleen maar voor het bed verschonen en eventuele controles

3 jaar geleden

Ik heb kratjes bij onze Jumbo geregeld. Ze hebben ze speciaal voor mij besteld. De kratjes die ze in het magazijn hebben, zijn nodig om de lege flesjes in te stoppen. Gisteren hebben ze de kratjes besteld, morgen kan ik ze ophalen. De manager heeft speciaal allemaal dezelfde kleur en zonder opdruk voor mij besteld, zodat het er zelfs niet te tokkie uit zou zien馃槀

3 jaar geleden

Wij hebben ze besteld bij Medipoint. Kost niks en de volgende dag geleverd馃槃

3 jaar geleden

Waarom huur je niet gewoon bedverhogers?

3 jaar geleden

Hoe eigenwijs. Ik heb gezegd: "ik doe niet aan die onzin" 馃檲. Krijg een keizersnede, net als bij de vorige, en heb destijds geen 1 keer controle o.i.d. op bed gehad. 馃檲. "Prima!" zei de kraamzorg 馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Debbiewhmx

Waarom huur je niet gewoon bedverhogers?
Die had ik aangevraagd, maar omdat ze naar beneden toe steeds breder worden, passen de poten van ons bed er niet op. Wij hebben 2 boxspring bedden, en die poten staan te dicht op elkaar.

3 jaar geleden

Om je vraag maar te beantwoorden: bij de plus! 9 lege kratten laten bestellen en kon twee dagen later ophalen. Ook hier passen klossen niet helaas.

3 jaar geleden

Hoe veel moet je boxspring minimaal nog worden opgehoogd? Hier een bedombouw waarbij klossen ook niet passen.. Als het niet zo veel is kan je er ook over nadenken om van boven op te hogen door er voor de controles ff een extra matras (bijv van logeerbed of miss wel luchtbed?) Op te laten leggen. Verder is het enige wat ze gevraagd hadden of verder je partner evt het bed op wil maken.

3 jaar geleden

Bierkratten gebruiken kan ook.

3 jaar geleden

Ook hier zijn klossen niet handig. Wij hebben de kratjes ook bij de Jumbo vandaan. Zorg wel voor dezelfde hoogtes als je verschillende merken bierkratjes neemt! Wij betalen 1,50 statiegeld :)

3 jaar geleden

Dank voor de tips! De offici毛le bedverhogers passen hier inderdaad niet, al geprobeerd. Geen Plus in de buurt, dus we gaan de jumbo proberen! Thanks!! Wil het niet (alleen) voor de kraamzorg, maar vond het vorige keer ook heerlijk om op het bed te leunen/hangen tijdens de bevalling 馃槉 Ideale hoogte!

3 jaar geleden

Misschien marktplaats? Of vragen op een soort weggeefhoek? Misschien heeft iemand ze wel staan of wil iemand ze wel voor je bewaren!

3 jaar geleden

Wij hebben 2 boxspringbedden.. dus ik ga gewoon de dikke matrassen van het logeerbed ertussen doen.

3 jaar geleden

Gelukt bij de Hoogvliet! 馃憤