Wij gebruiken zelf altijd de soft&care (groene) van de kruidvat. We merken alleen dat onze dochter er nu wat sneller luieruitslag/schimmeluitslag van krijgt omdat deze dus nog best nat zijn (we proberen het nu te voorkomen natuurlijk, maar ze is er wat gevoeliger voor).
Nu is mijn vraag, de groene is toch net iets té nat. Welke van het eigen merk is minder nat maar wel zodat je alles nog wel goed kan schoonmaken? 😂
Ik kan ook 1 pakje los halen, maar ben ook benieuwd naar ervaringen. Deze week is er namelijk weer een aanbieding van 3=€30 en we kopen vaak een heleboel in.
Wij gebruiken de blauwe, sensitive. Haalt alles goed en makkelijk weg! De water variant gebruiken we voor zn toetje, want daar krijg ik niet alles van de onderkant weg😬 (blijft een beetje hangen op zn huid)
Ik gebruik de rose. Die zijn fijn en ruiken net wat frisser. Maar laatst heeft onze dochter luieruitslag gehad en heb ik de wit/blauw waterdoekjes van de kruidvat gebruikt. Is ook een aanrader.
Wij zijn sinds vorige week overgestapt van Etos sensitive naar Kruidvat Sensitive (ook gebruik gemaakt van die actie 3 dozen voor 30 euro) en ze bevallen echt prima.