24 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Baby1012
Wij gebruiken die van de etos en onze dochter slaapt al door 🙈
Hoe oud is je kindje?
3 jaar geleden
Ik denk dat t niet veel verschil zal maken. Ik denk dat je ieder kind individueel moet bekijken. Je gaat als moeder heel snel broertjes/zusjes vergelijken maar dat zouden we eigenlijk af moeten leren haha. Een baby van 8 weken die niet doorslaapt is heel normaal💙
3 jaar geleden
Voeding zou in de basis het zelfde moeten zijn - moet aan strenge richtlijnen voldoen in NL. Maar er kunnen wel kleine verschillen in zitten. Mijn verloskundige gaf ook aan dat ze vaak zien dat baby's met Kruidvat voeding ook minder goed groeien. Wij hebben nooit Kruidvat voeding gebruikt, hebben nu AH (biologisch, omdat de gewone niet leverbaar is/was), en dit bevalt ons prima. Dus die zou ik je aan kunnen raden, als je niet voor de dure Nutrilon wil gaan.🤭
3 jaar geleden
Toen wij overstapten van BV naar KV kregen wij ook van het cb het advies om niet voor Kruidvat voeding te gaan. Ze zien heel vaak baby’s die het daar niet zo goed op doen. Vandaar meteen Nutrilon gekocht en dat gaat prima. Volgens het cb zien ze vaak darmproblemen bij baby’s die Kruidvatvoeding krijgen en omdat onze kleine al veel last van krampjes heeft wilden we het er absoluut niet op gokken. Maarja.. iedere baby is weer anders en als je kleine er wel tegen kan scheelt het een heleboel geld 🙈
3 jaar geleden
Wij gebruiken Kruidvat voeding en onze man sliep tot vorige week van bv 19u tot 3u.
Nu ik een sprong en is het allemaal weer anders 🙃
Elke baby is anders..
3 jaar geleden
Reactie op Baby1012
Jaa zeker haha ze gaat om half 8 na bed en dan rond 11 maak ik der wakker v ...
Lekker hoor! En hoe doet ze het overdag qua slaap en hoeveel qua flessen drinkt ze per keer en hoevaak?
3 jaar geleden
Reactie op Baby1012
8u fles
12u fles
Daarna slapen tot 3u half 4
Dan half 4 fles
7u fles
Half ...
4 flessen van 200? En dan dus maar 1 dutje overdag?
3 jaar geleden
Hier hadden we hetzelfde al in de kraamweek. Ze bleef ook stil staan qua groei. Overgestapt naar Nutrilon en toen groeide ze als kool👌🏼 Het is natuurlijk niet voor iedereen betaalbaar en elk kindje is anders. De basis is voor alle voedingen hetzelfde maar elk heeft wel eigen toevoegingen etc dus is wel anders.