16 Reacties

één jaar geleden

Uitrekken alleen met de tenen naar je toe. Anders is het gelijk bingo. Blokje sunlight zeep in bed doet wonderen. Succes

één jaar geleden

Blok zeep onder je hoeslaken bij het voeteneinde zou je nog kunnen proberen.

één jaar geleden

Ik heb dit alleen dan in me rug en dan 24/7 verkrampte ruggenstrekkers... Iemand daar nog tips voor ??

één jaar geleden

Magnesium slikken werkt hier erg goed.

één jaar geleden

Reactie op LenM92

Magnesium slikken werkt hier erg goed.
Die neem ik dan in vlak voor het slapen gaan. Dat heeft bij mij het meeste effect

één jaar geleden

Ik slik ook magnesium, sinds ik het slik geen last meer gehad. Ik had het al voor de zwangerschap, soms zo erg dat ik er blauwe plekken van kreeg. Ik ging wanneer ik wakker werd van de pijn direct uit bed en op mijn tenen staan, dan trekt het het snelste weer weg en heb je de minste spierpijn de volgende dag. Maar heb het gelukkig nog niet weer gehad sinds de magnesium💪

één jaar geleden

Ik had hier ook erg last van laatst, na advies van anderen gaan strekken als de kramp komt, tenen richting je hoofd, helpt bij mij echt!! Liefst nog voor de kramp komt, maar wanneer je het voelt aankomen

één jaar geleden

Jaaa ik heb het ook! Ik stap uit bed en ga op mijn tenen staan en dan trekt het gelijk weg. Maar het is wel hinderlijk en inderdaad ik voel het de dag erna nog 😅

één jaar geleden

Ja ik heb dit ook sinds ongeveer 21 weken (nu 26 weken). Ik leg m’n benen iets hoger en slik magnesium..

één jaar geleden

Jaaa dit had ik ook! Als je te veel water drinkt kan je een tekort hebben aan zout en dat zorgt voor spierkramp. Dus zorg dat je genoeg zout eet!

één jaar geleden

Reactie op Mikjej

Jaaa dit had ik ook! Als je te veel water drinkt kan je een tekort hebben a ...
En mijn man deed snachts mn voet (aan de bovenkant, dus mn tenen) naar me toe duwen en dat hielp gelijk!

één jaar geleden

Wat mij helpt is 's avonds voor het naar bed gaan (bv op de bank) de benen vast een beetje strekken, dus met je voeten naar je toe trekken. Hierdoor krijg ik minder vaak kramp in de nacht

één jaar geleden

Ik heb het nu ongeveer 2x per week, maar als ik mijn tenen meteen naar me toe trek, is het ook zo weer over en is de spierpijn de volgende dag minimaal.

één jaar geleden

Reactie op Miekwie

Blok zeep onder je hoeslaken bij het voeteneinde zou je nog kunnen proberen ...
Voor welk effect zorgt zeep? En moet je dan aan allebei je benen een stuk leggen?

één jaar geleden

Ik heb dit al vanaf 8 weken 😅 ik slik magnesium malaat en smeer mijn benen in met magnesium lotion. Werkt perfect!

één jaar geleden

Hier ook magnesium, werkt voor mij hee goed. Als het potje op is beginnen die krampen meteen weer.