24 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wat besteld bij baby jewellery , wellicht zie jij hier ook iets leuks ;)

2 jaar geleden

Dit heb ik vorig jaar voor de oma's geknutseld. Dit jaar heb ik nog geen ideeën 🥲

2 jaar geleden

Ik heb vorige keer een gipsafdrukje van mijn zoontje zijn handje gemaakt

2 jaar geleden

Ik heb op Pinterest wat leuke ideeen gevonden

2 jaar geleden

Deze ook

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn moeder deze tas met oma van Mason & Matt er op Ze laat altijd aan iedereen die het maar wil horen weten dat ze al oma is, zo kan ze het lekker showen 😂 https://www.liefsmethout.nl/a-78918758/mama-oma/zwarte-shopper-mama-oma-van/#description En voor beide oma's het boek " ik vind je lief, oma"

2 jaar geleden

Onze zoon is nu 2,5 jaar. Hebben dit het eerste jaar gemaakt voor oma (moederdag) en voor opa (vaderdag). Mijn ouders hebben die lijstjes nog steeds hangen en elk jaar maak ik dus nieuwe foto's met moederdag en vaderdag. Dit jaar niet 1 maar 2 kleinzoons erop met de letters. Heb de letters toen gekocht bij xenos

2 jaar geleden

Ik heb een ketting besteld met de vingerafdruk van mijn twee kinderen. Wel een duurder cadeau maar weet zeker dat ze het heel mooi gaat vinden en altijd gaat dragen! 😊

2 jaar geleden

Ik heb bij Boef & Boefje een leuke tas besteld. Ze hebben hier ook leuke ideeën met foto's.

2 jaar geleden

Bij de Wibra heb ik voor alle 3 de oma's een boekje gehaald met: Oma en ik Ben van plan zn voetje er in af te drukken met een inkt stempel

2 jaar geleden

Bij de Xenos verkopen ze nu zwarte vazen waar je op kan verven. Ik ga de voetjes van onze zoontjes er opzetten in een hartjes vorm

2 jaar geleden

https://www.by-juul.nl/c-5214598/moederdag-oma/ Leuke gepersonaliseerde houtproducten 🩷

2 jaar geleden

Mijn moeder krijgt elk jaar een foto van de kleinkinderen (incl. Alle honden). Mijn zus is fotograaf dus dat maakt het makkelijk natuurlijk.

2 jaar geleden

Familie fotoshoot gaan wij geven 🥰

2 jaar geleden

Liefsmethout oma tas

2 jaar geleden

Reactie op JVM8

Bij de Xenos verkopen ze nu zwarte vazen waar je op kan verven. Ik ga de vo ...
Wat een leuk idee! Zijn dat de mat zwarte vazen?

2 jaar geleden

Reactie op HD2992

Wat een leuk idee! Zijn dat de mat zwarte vazen?
Ja klopt inderdaad. Je hebt er ook meerdere formaten van

2 jaar geleden

Ik heb een foto armband besteld voor mijn moeder . Als je in het bedeltje kijkt van dichtbij, zie je in de reflectie een foto van mijn zoontje

2 jaar geleden

Keertje wat anders

2 jaar geleden

Ik heb dit besteld met allerlei foto's van de kleine man daarbij doe ik nog een bos bloemen