12 Reacties

2 maanden geleden

hier herkenning. vaak iig 4 keer per nacht. ik probeer het nu te rekken door te troosten ipv voeden om van zijn slaapassociatie af te komen. ook leg ik hem in bed en ga ik ernaast op bed ligggen tot hij slaapt ipv in slaap wiegen. weet nog niet of het werkt maar ik vind het het proberen waard iig

2 maanden geleden

hier ook een levende speen!! ik weet nog bij mijn dochter die nu 6 jaar is dat ik dacht: hoe komen we van ooit van de speen af??! En nu heb ik een zoon waarvan ik hoopte dat hij ook een speentje zou willen, maar hij is meer van puur natuur 🤪

2 maanden geleden

Bij ons werkte het om mijn man de nachten te laten doen voor een poosje. Met een fles. Daarna was hij veel minder aan mijn borst geplakt tijdens de nachten. Succes!

2 maanden geleden

jep... tip is de handleiding komen van snuggles and Dreams en die slaaptraining doen..paar pittige nachten maar daarna ben je er van af. heeft mij mijn leven weer teruggeven

2 maanden geleden

Het in de avond vaak komen heeft allerlei functies. Dit afbouwen zou ik als ik jou was echt met een lactatiekundige bespreken

2 maanden geleden

Reactie op RachelFlorinde

Bij ons werkte het om mijn man de nachten te laten doen voor een poosje. Me ...
Hij pakt helaas geen flesje ook overdag niet.

2 maanden geleden

hier ook....wil er ook vanaf maar aande andere kant ook geen fut om de strijd aan te gaan. ik hoop dat het een fase al duurt deze fase al zn heke inimin leventje

2 maanden geleden

Reactie op Iloondejong

hier ook een levende speen!! ik weet nog bij mijn dochter die nu 6 jaar is ...
nou hier dus ook....maar ik probeer elke keer toch weer een nieuwe speen maar hij weigert gewoon. ik zag vandaag okk van die knuffels met een lichtje en een hartrritme. ik dacht ik probeer dat..

2 maanden geleden

Hoi! Slaapt je kindje bij jullie op de kamer? Ik heb het ook gehad wel alweer een tijdje geleden. Ik had het idee dat ze het gewoon wel gezellig vond en de consultatiebureauarts dacht hetzelfde. Voor ons was de oplossing haar op haar eigen kamer te leggen. Ze slaapt inmiddels door. Mocht je kindje nog op jullie kamer slapen, dan is dat het proberen waard.

2 maanden geleden

Reactie op Weawes

Hoi! Slaapt je kindje bij jullie op de kamer? Ik heb het ook gehad wel alwe ...
Ja klopt tussenin. In zijn eigen kamer is het alleen maar huilen en komt hij niet zelf in slaap. Ook overdag als we hem uiteindelijk in zn bedje neerleggen slaapt hij een half uurtje en in ons bed soms wel 2 uur.

20 dagen geleden

Reactie op saartje231

jep... tip is de handleiding komen van snuggles and Dreams en die slaaptrai ...
Hi, Welke tips van de slaaptraining hebben bij jullie geholpen. Hier nog steeds geen verandering.

9 dagen geleden

Reactie op selmaa3

Hi, Welke tips van de slaaptraining hebben bij jullie geholpen. Hier nog st ...
Wat vervelend voor je zeg.. moeilijk te zeggen is meer de totaliteit van de training. Vooral door het samen te hebben gelezen op 1 lijn liggen, een plan hebben, het steeds op een vaste manier troosten en met een vast tijdsinterval