13 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees heel graag mee. Onze meid is 71 cm, maar voor de rest hetzelfde verhaal. Zou ook graag voor sinterklaas een loopfiets geven, al is het voor op de langere termijn. Zie door de bomen het bos niet meer….

2 jaar geleden

Onze oudste kreeg een loopfiets toen hij 2 werdt. Daar voor had hij een bakfiets met 3 wielen. Hier kon hij op toen hij bijna anderhalf was

2 jaar geleden

Onze krijgt met 1ste verjaardag deze

2 jaar geleden

Wij hebben 2 trybikes. Kregen ze op hun eerste verjaardag en toen gingen ze er zo op weg. Inmiddels zijn ze 4 en 6 en gebruiken ze hem nog af en toe.

2 jaar geleden

Onze oudste kreeg voor zijn eerste verjaardag een loopfiets van Bandits and Angels, eerst als driewieler. Hij was vrij klein voor zijn leeftijd. (11 maanden 72cm)

2 jaar geleden

Gisteren dacht ik er toevallig ook over na! Ik heb deze besteld om even te kijken hoe en wat. https://www.bol.com/nl/nl/p/bandits-angels-loopfiets-little-starter-pink-1-jaar-meisjes-metaal-roze/9300000008657975/?s2a=

2 jaar geleden

Reactie op 21maart2023

Gisteren dacht ik er toevallig ook over na! Ik heb deze besteld om even te ...
Inmiddels is het binnen en mijn dochter van (71,5 cm) past er perfect op! Ze vond het alleen niet zo leuk om op te zitten.. 😂

2 jaar geleden

Dit is de eerste loopfiets die je moet hebben als je het mij vraagt 🙈 Heel laag, heel stabiel en super licht om te gebruiken. Alle mama's in mijn omgeving hebben deze fiets wel in huis. Hier is de oudste nu 2,5jaar en is nog steeds iets wat hij dagelijks gebruikt. Hij heeft ook andere loopfietsen en driewielers maar die zijn over het algemeen zwaarder waardoor die wat moeilijker te hanteren zijn

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties 😁. Ik denk dat dan inderdaad een goede optie is om zo'n kleine fietsje te halen.

2 jaar geleden

Ladecos heeft loopfietsen wat ook driewieler fietsen zijn, zag dat ze nu korting erop hebben en je eigen naam erop kunt zetten

2 jaar geleden

Bij ons is het deze geworden van little dutch, ze is super trots en ze kan al kleine stapjes vooruit. 🙌🏻