11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook een weeto emmer. Ik gebruik geparfumeerde vuilniszakken van Swirl en luierzakjes. Als ik dan 2x per week de emmer leeg maak, gaat het goed. Wij verschonen niet zo veel boven, dus er gaan niet veel luiers in de emmer. Als we beneden verschonen, gaat de luier direct in de container.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een gewone prullenbak met deksel. Bij de action verkopen ze poeder voor in de prullenbak tegen de geur en we merken dat dit echt helpt.

2 jaar geleden

Ik gooi de paar luiers die ze nu nog maakt gewoon direct in de kliko. Vind het echt ranzig om een luieremmer te gebruiken.

2 jaar geleden

Meteen in de luiercontainer buiten. Wat je ook doet, luiers in zo’n emmer gaan stinken 🤢

2 jaar geleden

Luiers per stuk in een luierzakje doen voor je ze in de grote bak doet. Niet erg milieuvriendelijk, maar werkt wel😬

2 jaar geleden

meteen weggooien in de container. wij hebben die emmers nooit gebruikt iig 😁 ruim het meteen op.

2 jaar geleden

in een zakje en buiten in de container haha. maar mocht je geen container hebben bij huis omdat je stad woont en ondergrondse moet dan zal ik ze ook zakje doen en 2x per dag alsnog even naar de ondergrondse lopen ☺️ luiers stinken nu gewoon eenmaal haha

2 jaar geleden

Meteen weggooien. Het is toch vies om met zo’n emmer in je kamer te slapen waar poep en plas in zit..

2 jaar geleden

Wij gebruiken de tommy tippee luieremmer. daar moet je de zakken wel voor bij bestellen, maar hij ruikt niet, behalve als je hem even open doet om er een vieze luier in te doen. Poepluiers doen we altijd nog in zo'n geparfurmeerd luierzakje. Hierdoor hoeven we de emmer maar 1x per 3 dagen te verschonen, zonder dat hij ruikt!

2 jaar geleden

Wij hebben hem niet op haar kamer staan maar naast onze prullenbak in de keuken. We hebben niet de mogelijkheid om de luiers direct buiten in de vuilnisbak te gooien. We hebben de Korbell luieremmer en ik vind het niet erg ruiken.

2 jaar geleden

Wij hebben de korbell luieremmer, houd veel tegen. Daarnaast vouw ik altijd de luiers dicht, maak er een mooi pakketje van. doet mijn partner niet en merk echt het verschil!