11 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ook een weeto emmer. Ik gebruik geparfumeerde vuilniszakken van Swirl en luierzakjes. Als ik dan 2x per week de emmer leeg maak, gaat het goed.
Wij verschonen niet zo veel boven, dus er gaan niet veel luiers in de emmer. Als we beneden verschonen, gaat de luier direct in de container.
2 jaar geleden
Ik gooi de paar luiers die ze nu nog maakt gewoon direct in de kliko. Vind het echt ranzig om een luieremmer te gebruiken.
2 jaar geleden
Meteen in de luiercontainer buiten. Wat je ook doet, luiers in zo’n emmer gaan stinken 🤢
2 jaar geleden
meteen weggooien in de container. wij hebben die emmers nooit gebruikt iig 😁 ruim het meteen op.
2 jaar geleden
in een zakje en buiten in de container haha. maar mocht je geen container hebben bij huis omdat je stad woont en ondergrondse moet dan zal ik ze ook zakje doen en 2x per dag alsnog even naar de ondergrondse lopen ☺️ luiers stinken nu gewoon eenmaal haha
2 jaar geleden
Wij gebruiken de tommy tippee luieremmer. daar moet je de zakken wel voor bij bestellen, maar hij ruikt niet, behalve als je hem even open doet om er een vieze luier in te doen. Poepluiers doen we altijd nog in zo'n geparfurmeerd luierzakje. Hierdoor hoeven we de emmer maar 1x per 3 dagen te verschonen, zonder dat hij ruikt!