4 Reacties

één maand geleden

Ik volg even! Wij gaan over een paar weken naar Spanje 🙃

één maand geleden

Afgelopen jaar naar Griekenland en Spanje gegaan en ik ben achterover geslagen van de prijs van luiers in Spanje, echt niet normaal. Je betaald voor een fatsoenlijk pak zo 25 euro! Ik was op Ibiza, misschien dat het feit dat dat een eiland is het nog duurder maakt. Griekenland was daarin tegen wel weer goedkoop in luiers. Als je de ruimte hebt, zal ik ze vanuit Nederland meenemen.

22 dagen geleden

Wij vliegen elke 2-3 maanden naar Spanje en ik koop daar alles. Wij vliegen altijd met handbagage dus geen ruimte voor luiers etc. Koo in spanje wel altijd "dodot" luiers = pampers. Doekjes koop ik gewoon eigen merk. Knijpfruit, snackjes etc kan je daar ook gewoon van eigen merk of hero kopen. Toen hij nog flesvoeding dronk kocht ik daar gewoon een pak "almiron" = nutrilon. Je kan daar echt alles krijgen 🙂 misschien zijn sommige dingen ietsjes duurder maar - vind ik - stukken makkelijker.

21 dagen geleden

Ik heb afgelopen winter luiers gekocht op Fuerteventura, 7€ voor een pak van een lokaal merk en die vond ik beter dan pampers. Ik zou zeker geen luiers meenemen, zonde van de ruimte