9 Reacties

2 maanden geleden

Helaas geen tips tegen doorlekken, maar denk je dat het zou lukken om hem voor het slapengaan op het potje/toilet te zetten? Wij hebben het mee geïntegreerd in het avondritueel en alles wat dan nog in het toilet komt, scheelt weer voor de luier (er komt pas sinds een paar weken systematisch een plasje uit).

2 maanden geleden

Hetzelfde probleem... Hij drinkt ook nog veel snachts :( ik verschoon minstens 1x per nacht zijn luier, en check voordat ik ga slapen of tie verschoond moet worden

2 maanden geleden

grotere luier andersom (achterkant voor) over de normale luier

2 maanden geleden

Wat vervelend! Gewone luier en eroverheen een broekje wilt nog wel eens werken! Hier nu voor het slapen op de wc & na 18:00 niet meer drinken of alleen nog een paar slokjes 🙂succes!!!

2 maanden geleden

Reactie op maaike1991*

Wat vervelend! Gewone luier en eroverheen een broekje wilt nog wel eens wer ...
Luier broekje bedoel ik dan 😌

2 maanden geleden

Laats had ik ook paar keer dat hij nat was in de ochtend. Ik gebruikte luierbroekje 8 en toen ik weer 7 gebruikte was het weg. Misschien dat heb dan net iets te los zit waardoor de plas er langs stroomt ?

vorige maand

Onze dochter lekt ook ‘s nachts door alle luiers, grote plasjes haha. Maaaaar! De enige luier die wel z’n werk doet is Pampers baby dry pants maat 8! Ik hoop dat t voor jullie ook werkt!

3 weken geleden

Hier ook en bij paupers het ergste, broekjes alle merlen sluiten niet goed af . Beste hier is etos de nieuwe luiers

3 weken geleden

Ik heb DE TIP voor je: doe een pyjama pakje aan, dus geen broekje en shirtje. Door de druk van de broekband lekken ze vaak door. Hier werkt dat echt heel goed, daardoor nog maar zelden nat ‘s ochtends. Dit soort pyjama’s hebben ze bij de H&M in grote maten. Wij gebruiken voor de nacht pampers harmonie nr 6 en hadden tot voor kort hier een overbroekje van Kruidvat overheen (ook wegwerp). Succes, hopelijk helpt dit!