11 Reacties

3 jaar geleden

Dat is maat 1 van 2tot5kg

3 jaar geleden

Wij zijn begonnen met maat 0 van Kruidvat omdat ze heel klein is. Zelf had ik Pampers maat 1 thuis maar die zijn veel te groot. Vorige week zat maat 0 Kruidvat te strak en zijn we over gegaan op maat 1 Kruidvat omdat die toch net iets kleiner zijn dan Pampers maat 1. Ze heeft ook een paar dagen gelekt maar dat kwam omdat ze een beetje tussen maat 0 en maat 1 in zat. Nu gaat dat weer goed en hebben we geen lekkende luiers meer. Bij ons ligt het dus niet perse aan het merk maar meer aan de groei van de kleine en de maat van de luiers. Maat 1 Kruidvat is nu goed, maat 1 Pampers is nog te groot. Ze weegt nu 3,3 kg.

3 jaar geleden

3tot6kg waar hij 5 keer nat kleding van had op 1dag

3 jaar geleden

Ja ik denk dat maat 2 nog te groot is dan als het nog lekt. Ons kleintje is ook over de 3 kilo maar heeft nog maat 1 aan. Als Pampers maat 1 wel goed zit, kan je die toch gebruiken? Of een ander merk wat goedkoper is☺️

3 jaar geleden

Onze kleine draagt vanaf het begin Kruidvat luiers. Maat 1 heeft hij tot ca. 4 weken gedragen, daarna werden ze wat klein en was Pampers maat 1 een goede tussenoplossing. Kruidvat maat 2 lekte namelijk ook vaak door. Een weekje later ongeveer pastte maat 2 van Kruidvat wel en sindsdien geen lekkende luiers meer gehad!

3 jaar geleden

Wij hadden ook veel lekkende luiers en toen bleek dat wij de strips om de benen niet goed genoeg naar buiten vouwden. Je hebt die buitenste rand maar binnen in ook nog een elastiekje. Wie weet voor jou ook relevant, of misschien wist en deed je dit al

3 jaar geleden

Bij ons lijken de Kruidvat luiers ook niet goed aan te sluiten bij ons zoontje, hebben toch het idee dat het iets met zijn bouw te maken heeft ofzo 😅 waren gestart met pampers maat 1 en na een dag gelekte luiers Kruidvat maat 1 weer teruggegaan naar pampers!

3 jaar geleden

Hier zijn we begonnen met pampers maat 1 maar daar kreeg onze kleine man mega luieruitslag van! We hebben nu kruidvat pure en soft maat 2 en dit werkt voor ons top 🙂 Idd goed de flapjes rond de beentjes naar buiten vouwen, en dan gaat t goed 😁

3 jaar geleden

Bij mijn eerste kruidvat gebruikt en regelmatig ongelukjes, ik dacht toen dat dat de spuitluiers waren waarover je veel hoort bij bv. Nu bij de 2e hebben we pampers harmonie gekocht, wat een enorm verschil. Absorbeert veel beter!!! Hebben nog een paar kruidvat luiers liggen die we cadeau hebben gekregen maar het is echt een groot verschil ook qua gevoel als je erover heen wrijft met je vingers. Ik was met de oudste nooit echt fan van 1 merk. De luiers van zwitsal en albert heijn waren op latere leeftijd ook echt prima. Maar nu gebruik ik wel echt alleen pampers

3 jaar geleden

Hier was het juist andersom. De Pampers lekten door, Kruidvat werkt hier tot nu toe goed.

3 jaar geleden

Er zit overigens een groot verschil in de maat 1 van luiers, denk dat het wel of niet doorlekken van luiers vooral hiermee te maken heeft. Leg maar eens een maat 1 luier van Kruidvat op die van Pampers en ik las dat dit ook nog varieert met andere merken.