12 Reacties

één maand geleden

Hier ook

één maand geleden

Onze zoon heeft ook al sinds november een vervelend kuchje, slaapt hierdoor ook slecht. Hij is ook steeds weer ziek. 2 weken geleden met hem naar de huisarts geweest en longen bleken ook niet helemaal schoon te klinken. Kuur gekregen, en we kregen er een heel ander mannetje voor terug. Hoesten was weg, slapen ging fantastisch en ook overdag was hij zooveel vrolijker. Maar na het stoppen van de kuur kwam het direct weer terug, ook koorts dus gewoon ziek. Nu proberen we een pufje en als het donderdag niet verminderd is dan bellen we de huisarts opnieuw en worden we doorgestuurd naar de kinderarts. Het pufje heeft tot nu toe nog geen effect. Dus als je het niet helemaal vertrouwd dan zou ik gewoon eens langs de huisarts gaan met haar.

één maand geleden

Hier ook, echt maanden al inderdaad. Soms is het een dag of wat bijna weg en dan hupps nieuw virus 😭. En wat jij ook beschrijft: verder gewoon vrolijk enzo maar hij klinkt af en toe als een mopshondje 😱

één maand geleden

Hier ook. Ene snotneus en kuch is nog niet weg of de volgende is er alweer. Nu afgelopen dagen gaat het goed, maar nu net weer van het kdv gehaald met een nieuwe kuch...

één maand geleden

Hier idem. Nu aan de antibiotica want ze blijkt ondanks alle vaccinaties toch kinkhoest te hebben. Ze heeft er niet heel veel last van maar nu pas met en kuur knapt ze op voor het eerst in 2 maanden tijd

één maand geleden

Hier ook om de haverklap verkouden, dan is het (eindelijk) weg en hoppaa daar is de volgende verkoudheid.. echt vreselijk! Wij zijn al een paar keer naar de huisarts geweest, nu heeft ze een oorontsteking (eerste keer) en nu een antibioticakuur, dus hopelijk pakt dat eventjes alles aan en heeft ze straks een frisse start, en hopelijk met beter weer is het ook wel even klaar.. kwakkelen hier al maanden😭

één maand geleden

Kan het niet zijn dat ze ergens allergisch voor is?

één maand geleden

Hier ook maar ik zelf daardoor ook 🥲

één maand geleden

Hoi! Is er bij jullie al verbetering? Hier ook een mannetje die al maaaanden verkouden is en hoesten. Maar echt de longen uit zijn lijf, het klinkt alsof hij overgeeft zegmaar. We proberen nu neusspray, hoestdruppels en een pufje van de huisarts maar na het stoppen van het pufje/medicatie komt het direct weer terug 😩. Het is zo sneu hij ligt echt elke 5 minuten te hoesten in bed. Hij houdt zich heel sterk maar dit lijkt me echt niet de bedoeling. De dokter kan op een gegeven moment ook niks meer doen denk ik? Hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie tips?

één maand geleden

Reactie op RmeK

Hoi! Is er bij jullie al verbetering? Hier ook een mannetje die al maaaande ...
Mag ik je vragen wat voor hoestdruppels jullie gebruiken?

één maand geleden

Reactie op Maaariska

Mag ik je vragen wat voor hoestdruppels jullie gebruiken?
Tussikind van vsm

één maand geleden

Reactie op RmeK

Tussikind van vsm
Maar je hebt nog niet het idee dat het helpt? Of ben je hier pas mee begonnen?