11 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat snel! Hier past onze kleine nog in maat 50 en 56. Sommige dingen maat 50 zijn nu wel echt te klein. Hij is hier 6 weken en 4 kilo

3 jaar geleden

Bij mijn dochter ging het snel, die zat ook bij 4 weken al in 62 en ging redelijk snel door naar 68. Als je in de groeicurve van je kindje kijkt kan je door het lijntje te volgen een beetje kijken wanneer de verwachting is dat jouw zoon in 68 zal zitten.

3 jaar geleden

Dat is zo verschillend.. Onze dochter is woensdag 4 weken en zit nog in maat 50/56. Dus er is geen pijl op te trekken

3 jaar geleden

Mijn kleine man ging ook met vier weken al naar de eerste kledingstukken in maat 62. Inmiddels is hij bijna 8 weken en draagt hij deze maat nog. Ik heb in 68 wel al wat tshirts geshopt, maar verder durfde ik het nog niet echt aan.

3 jaar geleden

Het is heel verschillend per kind maar elke maat dragen ze langer. Dus 50/56 hebben ze meestal maar enkele weken 62 2/3 maanden en zo dragen ze elke maat langer.

3 jaar geleden

Onze dochter is nu 9 weken en draagt over het algemeen nog 50/56 en soms een kleine 62. Maar heb wel in maat 68 ook al verschillende kledingstukken in huis

3 jaar geleden

Hier heb ik 68 vooral zomer kleding. En maat 74 beetje gemixt. Heb ook al wat maat 80/86. (Winter kleding weer ) deels ook gekregen spul van een oude vriendin van mij.

3 jaar geleden

Van mijn eerste zoontje weet ik dat het echt heel wisselend kan zijn! Hij was bijv. Zo uit 50/56 maar in maat 68 zat die nog in met zn 1e verjaardag! Ik koop zelf altijd dingen in de nieuwe maat als de eerste kleding stukken te klein worden van de oude!

3 jaar geleden

Verschilt heel erg per kindje. Onze oudste droeg 3 maanden maat 50 en toen hij een half jaar was ging hij van 56 naar 62. Daarna een groeispurt en 68 zowat overgeslagen

3 jaar geleden

Sinds week 5 gaat onze kleine meid langzaam over naar maat 62. Wij hebben voor maat 68 vooral zomerkleding. Op Koningsdag ga ik alvast shoppen voor de grotere maten. Dan kun je leuke dingen vinden voor een betaalbare prijs.

3 jaar geleden

Bedankt iedereen voor de aantwoord en ervaringen 馃槉