6 Reacties
vorige week
Ik vond 2 onder 2 (21 maand verschil) al zwaar genoeg 🫣
Ok, de jongste heeft het ons ook niet makkelijk gemaakt met huilbaby zijn, KMA, flesweigeren en moeilijke introductie van alles wat geen borst is, maar hier blijft het bij twee.
Erg dapper dat je een 3e overweegt! Maar het is je van harte gegund 💙❤️
vorige week
Hier ook zwanger van de 3e! De oudste wordt in maart 3 dus dan ook 3 onder de 4 idd.
Het zal zeker pittig zijn met vlagen, maar we hebben er ook heel bewust voor gekozen😊. We zitten nu nog zo in de slaapjes/luiers/gebroken nachten fase dus je bent al wat gewend. Lijkt me juist zwaarder als de oudste al wat zelfstandiger is en je zelf wat meer rust hebt en je dan weer opnieuw moet beginnen🤷🏻♀️.
Ik houd me vast aan wat anderen wel eens zeggen: die 3e doe je er gewoon bij😅.
Maarja de tijd gaat het leren!
vorige week
Yes! Oudste is van maart 2023, middelste van oktober 2024, en in mei komt nummer 3. 3 jaar en 2 maanden schelen de oudste en jongste straks.
Ik herken je angst heel goed, vind het zwanger zijn deze ronde ook echt heel ingrijpend. Mn lijf is er duidelijk niet blij mee, veel pijntjes en vermoeidheid. Ik focus op de ervaring vande vorige keer; zwanger zijn+dreumes was zwaarder dan baby+dreumes. En anders de relativering dat ik er weinig meer aan kan doen 🤣
6 dagen geleden
Reactie op Diehhh93
Ja! Oudste van maart 2023, jongste van 15 mei 2024 en uitgerekend voor 29 j ...
Hahah leuk! Jullie doen het nog wat sneller dan wij. Wat mij betreft is het nu even pittig maar hebben de kindjes ook onwijs veel aan elkaar!
6 dagen geleden
Reactie op HapppyMommm
Hahah leuk! Jullie doen het nog wat sneller dan wij. Wat mij betreft is het ...
Jazeker, het is absoluut pittig geweest afgelopen jaar! De oudste begint nu pas een beetje samen te spelen met de jongste want die heeft wel wat moeite gehad met aanpassen in de zin van jaloezie. Maar uiteindelijk komt dat steeds beter goed. Het zal een drukke bedoeling worden hahah