16 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een draaibare en vind het echt ideaal. Zo was ik bijv vorige keer ingeparkeerd aan de kant waar mijn zoontje in moest. Doordat het stoeltje volledig de andere kant op kan, kon ik ‘m makkelijk via de andere deur vastzetten.
Daarnast vind ik het sowieso veel prettiger en makkelijker om ‘m er in te zetten recht voor je ipv dat je half met je hoofd in die auto moet hangen!
3 jaar geleden
Ik heb een draaibare in de ene auto en een niet draaibare in de ander. Ik vind de draaibare ideaal, het is zoveel fijner voor je rug en het er in zetten van je kind gaat ook soepeler. Ik zou zeker voor de draaibare gaan!
3 jaar geleden
Ja ik heb een draaibare en t is echt heel erg fijn! Vooral als ze wat groter zijn met tillen etc.
3 jaar geleden
Reactie op Annepanne19
Ja ik heb een draaibare en t is echt heel erg fijn! Vooral als ze wat grote ...
Btw wederom de tip wacht tot black friday, ik heb mijne beide gekocht met flinke korting!
3 jaar geleden
Wij hebben ook de draaibare Maxi Cosi gebruikt; wat hieronder ook al is gezegd: als je het je kunt veroorloven is het het extra gemak zeker waard.
Vrienden van ons hadden trouwens de Cybex ( https://www.bol.com/nl/nl/p/cybex-autostoel-met-draaibare-isofix-base-sirona-sx2-i-size-granite-black/9300000124099766/?bltgh=nFLKl2AJpQwmjdyOqr1MVw.2_13.16.ProductPageUrl ) en als wij die eerder hadden gezien hadden we daar zeker voor gekozen; stuk aantrekkelijker in prijs en minstens zo prettig in gebruik.
3 jaar geleden
Wij vinden de draaibare (cybex) héérlijk. Als je wat groter bent en voor je rug vinden wij het persoonlijk geweldig
3 jaar geleden
Reactie op Ready Set Go
Wij vinden de draaibare (cybex) héérlijk. Als je wat groter bent en voor je ...
En die valt ook vast te zetten op het systeem van de maxi cosi kinderwagen?
3 jaar geleden
Geen idee. Wij hebben een mountain, gewoon in de winkel gevraagd welke stukken we nodig hadden. Vond die wel echt fijn dat je die ook ergonomisch kan neerleggen bij het wandelen. De sirona gebruiken we nu nog en apprecieer dat draaien nog steeds enorm (16 weken zwanger nu ook dus leuk om weer de rug te kunnen vreemde bochten sparen. (Zoontje 2,5 jaar)