20 Reacties

2 jaar geleden

Die ging er bij ons bij 3 maanden al uit. Zat voor hem niet prettig met. Daarna vond ie het ook veel fijner om er in te zitten!

2 jaar geleden

Wij hebben het er ook al uitgehaald, met 5 maanden. Hij zit veel fijner, maar hij kan wel zijn hoofdje stevig houden, daarom durfde we het wel aan.

2 jaar geleden

zo'n verkleiner is toch voor tot 60 cm?

2 jaar geleden

Wij hebben deze er ook uit gehaald, het was elke keer krijsen..hij zat gewoon te krap daarin. Ik heb voor de zekerheid nog een hoofd inlegger gekocht, gewoon voor de zekerheid 😊

2 jaar geleden

Wij hebben die verkleiner er ook al een hele tijd uit. Denk al met 3/4 maanden 🤷‍♀️ het zat voor hem niet meer fijn

2 jaar geleden

We hebben een losse baby inleg en hoofdstukje. Inleg is eruit maar het hoofd stukje nog niet

2 jaar geleden

Die was hier na anderhalve maand/2 maand er al uit. Ze lag toen al op de rand.

2 jaar geleden

Die verkleiner? Die was er met 2 maanden al uit…

2 jaar geleden

Thanks! Ik ga hem morgen eruit halen! Ik ben om :)

2 jaar geleden

Heb hem er ook al ff uit ze zat er niet fijn in

2 jaar geleden

Wij hebben doe er na 1,5 maand al uit gehaald.

2 jaar geleden

Wij hebben hem er met 3 maanden uitgehaald, zit veel beter. Bij ons staat ook op de zijkant van de maxicosi dat het tot 60 cm is.

2 jaar geleden

Op 3 maand eruit gehaald omdat die niet comfortabel zat en heel onrustig was. Hier zijn het wel 2 stukken, de poep en het hoofd. Die voor het hoofd (een rond kussentje) heb ik erin gelaten

2 jaar geleden

Wij hebben hem er ook al met 3 maanden uitgehaald. Ze zat er niet lekker in en er was geen ruimte om haar armen naast haar te laten rusten. Wij hebben de cybex cloud T i-size

2 jaar geleden

Hier was dat ding er heel snel uit omdat hij al snel met z'n hoofd op die rand lag. Veel te klein. Z'n zus lag er veel langer in!

2 jaar geleden

Ja, hier eruitgehaald. Ze zit nu veel comfortabeler.

2 jaar geleden

Zo'n inlegger is tot 60 cm daarna moet hij er uit dus zal hem er zeker uithalen! Wij hadden het al gedaan met 2,5 maand, lang ventje hebben wij haha

2 jaar geleden

Bij ons ook met 2,5 maand eruit. Inmiddels moet ze deze week om naar het autostoeltje want te groot aan het worden voor maxicosi... maar zouhet liever nog even hebben uitgesteld hihi

2 jaar geleden

Ik heb ook al lang geleden het eruit gehaald. 🫢

2 jaar geleden

Die inlegger is t/m 60 cm toch? Ik denk dat het wel kan hoor, onze dochter is niet zo groot dus de inlegger is er pas uit gegaan. Ik merkte wel dat haar houding steeds slechter werd door het inleg onderdeel