Ha allemaal, onze baby is 5,5 maand, een flinke vent in de breedte en ongeveer 67cm lang. Een vriendin zei laatst dat ze dat baby inleg ding uit de maxi cosi zou halen omdat hij nu het wel is ontgroeid. Zn hoofdje tikt ook wel het randje al aan aan de bovenkant.
Maar zn hoofdje is nog niet zo stevig voor zoveel ‘extra ruimte’ en bewegingsvrijheid.
Hebben jullie de baby-inlegger er al uitgehaald? En wanneer?
Wij hebben deze er ook uit gehaald, het was elke keer krijsen..hij zat gewoon te krap daarin. Ik heb voor de zekerheid nog een hoofd inlegger gekocht, gewoon voor de zekerheid 😊
Op 3 maand eruit gehaald omdat die niet comfortabel zat en heel onrustig was. Hier zijn het wel 2 stukken, de poep en het hoofd. Die voor het hoofd (een rond kussentje) heb ik erin gelaten
Wij hebben hem er ook al met 3 maanden uitgehaald. Ze zat er niet lekker in en er was geen ruimte om haar armen naast haar te laten rusten. Wij hebben de cybex cloud T i-size
Bij ons ook met 2,5 maand eruit. Inmiddels moet ze deze week om naar het autostoeltje want te groot aan het worden voor maxicosi... maar zouhet liever nog even hebben uitgesteld hihi
Die inlegger is t/m 60 cm toch? Ik denk dat het wel kan hoor, onze dochter is niet zo groot dus de inlegger is er pas uit gegaan. Ik merkte wel dat haar houding steeds slechter werd door het inleg onderdeel