13 Reacties
2 jaar geleden
De koorts is juist iets goeds! Zorg er voor dat je je kleintje laat afkoelen! Niet in ijskoud water, maar lauw. De koorts zorgt ervoor dat ze sneller weer beter zijn. Ik zou het houden bij paracetamol!
2 jaar geleden
Denk dat deze koorts te hoog is voor enkel een reactie te zijn op het vaccin? Of ja..hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Ook enkele dagen na dit vaccin hoge koorts. Bleek uiteindelijk een oorontsteking te zijn waarbij we antibiotica aan het gebruiken zijn.
2 jaar geleden
Hier ook hoge koorts die moeilijk zakte. Uitkleden en neurofen wisselen met dafalgan. En veel liefde 馃グ heeft 3 dagen geduurt en plots gedaan
2 jaar geleden
Ziek zijn hoort bij deze vaccinatie. Meestal hoort het cb te vertellen dat er binnen 14 dagen meestal op dag 7 de kinderen best ziek kunnen zijn. Bij het plannen van de afspraak hoort wel even na gevraagd te worden of er belangrijke dingen gepland staan.
Dat ze koorts heeft is ok茅. Je weet ook dat ze ziek is van het vaccin. Luchtige kleding. Paracetemol. En veel knuffelen. Het gaat weer over!!
2 jaar geleden
Reactie op Lizzela
Ik vind uitkleden en afkoelen wel een moeilijke, omdat ze ook al paar keer ...
Ja naar slapen is idd lastiger. Ik maakte gewoon kleding los zodat warmte kon ontsnappen en hield hem vast tot pijnstiller werkte en koorts toch iets daalde. Dan deed ik hem slaapzak weer aan en bedje in. Wel een lichtere slaapzak aan gedaan want anders direct terug wakker van koorts die terug opbouwde
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Ziek zijn hoort bij deze vaccinatie. Meestal hoort het cb te vertellen dat ...
Ik vind dat we te weinig ingelicht zijn hierover en inderdaad voor het maken van de afspraak hadden ze dit moeten zeggen. Had ik het geweten dat het zo erg kon zijn, ging ik het vaccin uitstellen tot na onze reis. Ondertussen 1 week geleden van haar vaccin, vanmorgen om 6u liep haar koorts weer op tot 39.9 馃槥
2 jaar geleden
Is dit het 14 maanden vaccin? Hier werd idd gevraagd of we 2 weken erna geen bijzondere dingen hadden.
2 jaar geleden
Reactie op Mamavandriemeisjes91
Is dit het 14 maanden vaccin? Hier werd idd gevraagd of we 2 weken erna gee ...
Bij ons in Belgi毛 12 maanden vaccin is mazelen-bof-rubella. Helaas bij ons pas het moment zelf gezegd dat ze vanaf dag 5 koorts kan krijgen, dan stond ik daar en durfde het dan ook niet weigeren
2 jaar geleden
Helaas, ik hoopte net als bij onze zoon de dans te ontspringen, maar dochterlief vorige week vrijdag de Bmr en meningo prikken gehad, sinds vandaag ineens plots koorts boven de 39 graden 馃槵