9 Reacties
6 maanden geleden
Bombees onderbroeken vonden wij top! Zij hebben ook een meeneem potje die we hebben gekocht, maar eigenlijk nooit gebruiken. Eerste week van de training alleen thuis gebleven en anders onderweg nog wel een luier aan. Veel in blootje laten rondlopen als het kan. Wij zijn in April begonnen en gebruiken nu sinds twee weken normale onderbroeken, ook buitenshuis. Wel af en toe ongelukjes, maar erg minimaal en vaak wanneer ze moe is. Ze gaat nu vooral buitenshuis meestal naar de normale wc en dat gaat prima.
6 maanden geleden
Wij hebben dit potje veel gebruikt tijdens de zindelijkheid training. Mevrouw wilde net voor haar tweede verjaardag geen luiers meer om nadat we gestart waren. Potje ging overal mee naartoe omdat aan het begin ze het nog niet kon ophouden om naar een gewone wc te gaan. Dus soms middenin een winkel op het potje, zodra ze zei: plasje doen. Na enige tijd leerde ze haar behoefte meer op te houden en is een gewoon toilet prima.
6 maanden geleden
Wat evt ook kan, maar voor jongens denk ik makkelijker is dan voor meisjes, is een (glazen) potje meenemen voor onderweg. Onze zoon is nu nagenoeg zindelijk maar er is niet altijd een wc onderweg en dan pakken we een glazen potje (met deksel!) erbij, zodat hij daar snel kan plassen. Voordeel is dat deze makkelijk overal mee naartoe kan omdat zelfs in een kleine handtas past.
6 maanden geleden
Wij hebben zo鈥檔 potje en vonden dit in het begin heel makkelijk. Overal waar we naartoe gingen kon ze op het potje en deze paste bij ons ook makkelijk in de buggy vanonder. Wel niet heel lang gebruikt omdat ze uiteindelijk ook op het grote toilet wou.
6 maanden geleden
Reactie op Mu99ie
Wij hebben dit potje veel gebruikt tijdens de zindelijkheid training. Mevro ...
Hoi! Wij hebben ook zo'n meeneempotje en willen hem binnenkort gaan gebruiken. Maar wat ik me afvraag is, waar laat je dan dat plasje als ze midden in het winkelcentrum erop gaan?馃檲