4 Reacties

2 maanden geleden

Hier hebben wij nu al 2 maand dat meneer zijn middagdutje weigerd. Hij is in de avond wel sneller moet waardoor we hem regelmatig rond half 7 al naar bed doen. Slaapt dan ook de klok rond met soms uitschieters naar 8 uur. Hier merk ik dat hij de slaap in de middag wel nodig heeft maar hij wil echt niet slapen ookal ligt hij in bed op zijn kamer.

2 maanden geleden

Onze zoon slaapt ook niet meer sinds juni. Was toen 2 j 3m. Hij deed er s avonds al enkele maanden 2 uur over om te gaan slapen, maar was rustig aan t kletsen in bed. Overdag dan juist moe en sliep zo. Totdat hij uit t bedje klom en beneden stond. Sinds hij een peuterbed heeft is hij gestopt met t dutje. Slaapt s avonds wel vaker rond 1800/1830 uur nu, omdat hij het nodig heeft. Heel soms dat hij in de auto een uurtje tukt

4 weken geleden

Reactie op Sii-93

Onze zoon slaapt ook niet meer sinds juni. Was toen 2 j 3m. Hij deed er s a ...
Wij hadden dit net zo. Dochter ging naar bed rond 19u en kon dan tot 21.30 nog hele toneelstukken opvoeren. Op t laatst werd naar bed brengen drama omdat ze nog niet moe was, echt krijsen, worstelen, vreselijk. In de middag duurde het ook steeds langer voor ze sliep, vaak pas een half uur voor we haar er weer uit wilden halen. Dus compleet humeurig kind... Middagdut geskipt en ineens liep het weer als n zonnetje en sliep ze zo in. Overdag is ze soms wel wat moe-ig, maar ze redt het prima.

4 weken geleden

Ligt er ook een beetje aan hoelaat je zoontje naat bed gaat. Hier slaapt hij van 20.30 tot 8 ongeveer. Meestal een middagslaapje maar hij wil het eigenlijk niet. Dus gaan we nu samen in het grote bed slapen en dan maak ik hem na 1 uur wakker. Soms slaan we het slaapje over maar dan is hij best moe. Slaapt dan in de nacht wel iets dieper denk ik.