Hoi hoi,
Ik heb een vraagje. Wij hebben een super leuke mobiel gekocht voor de box van ons kleintje.. alleen de bevestiging….. door de rand bij onze box past de mobielhouder niet goed op de box… en klemt hij dus scheef. Ik dacht; hier moeten toch meer mensen last mee hebben?? Mijn vraag is eigenlijk: hoe hebben jullie dit opgelost? Als ik op internet kijk zie ik ook alleen maar “dit soort” bevestigingen. De schroef is te kort om er bijv een plankje tussen te maken zodat hij recht hangt.
(Plaatjes zijn van internet ter verduidelijking)
Stom hè, dat heb ik ook, maar dan met een ronde box. Nooit over nagedacht dat niet alles op elkaar past. 😅 Ik lees mee! Wellicht zijn er anderen die een oplossing hebben voor een ronde box?
Hier liepen wij ook tegenaan en hebben we er een zwarte gastendoekje met wat karton ertussen gepropt, het valt aan de achterkant en een kussen ervoor, valt hier niet op.
Wij gaan een van de komende dagen de box opzetten maar wij hadden dit probleem ook met ons eerste kindje. Ik had ook een mooi hemeltje achter de box gemaakt en de muziekmobiel daaraan vast gemaakt met een touwtje.
We hebben nog geen mobiel voor boven de box, maar heb ik ook nog geen seconde over nagedacht of rekening mee gehouden met het uitzoeken (weet al wel welke ik graag zou willen).
Heb ik ook, mijn man heeft een kleine houten blokje op maat gezaagd voor ertussen en gespoten met de zelfde kleur als de box.
Zit nu perfect, maar stond idd niet stil dat dit een ding was 😅😅