23 Reacties
3 jaar geleden
Ik wilde dit proberen. Handjes kopiëren en klaar. Maar weet niet of dit makkelijk is met een jonge baby…

3 jaar geleden
De voetjes in de vorm van een hartje zetten en dan een leuke tekst erbij schrijven.
Je kunt een klein canvasdoek, verf en stiften kopen voor een prikkie bij de action.
3 jaar geleden
Reactie op Maart23
Super leuk 😍 Handafdrukje wordt alleen erg lastig ben ik bang, hij balt ze ...
Dankjewel 🥰 gaat hier net zo, maar ben de uitdaging aan gegaan.. en dat is ook wel te zien vind ik maar het hoeft ook niet perfect denk ik dan maar..
misschien een kleine tip : Wij hebben het gedaan terwijl de kleine sliep. Verf eerst op eigen vingers wat warmer gemaakt zodat het niet meteeb koud op het handje en voetje was en die van ons sliep er gewoon doorheen 😊
3 jaar geleden
Ik heb dit gemaakt, het boeket zo van internet geplukt en uitgeprint. Met vingerverf de voet van m’n dochter (7wk, hand ging niet want altijd gebalde vuisten 😛) en de hand van mijn zoon. Deze afdruk gaat in een mooi lijstje.

2 jaar geleden
Reactie op hoiikbendenise
Ik heb dit gemaakt, het boeket zo van internet geplukt en uitgeprint. Met v ...

Wat mooi ! Hoe ben je op dat boeket gekomen op Google om uit te printen? Ik zou dit ook graag willen maken :)
2 jaar geleden
Reactie op RiannevanDijk
Wat mooi ! Hoe ben je op dat boeket gekomen op Google om uit te printen? Ik ...
Hierbij het lege format, kan je daar wat mee?

2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Is dit ook te doen met voetjes/ handjes van kindjes van 1 jaar of is het da ...
De hand in mijn creatie is van mijn zoon, die was toen ruim 1,5 jaar dus kan prima 😁
2 jaar geleden
Reactie op hoiikbendenise
Hierbij het lege format, kan je daar wat mee?

Wat fijn, dankjewel! Heb er een screenshot van gemaakt. Even kijken of ik hem goed uitgeprint krijg ipv dat hij wazig wordt doordat het een screenshot is.