6 Reacties

één jaar geleden

Mijn verloskundige heeft supplement aangeraden.. weet even niet meer welke, ik wilde geen supplementen slikken en zij vertelde ook over de borstvoeding thee.. daarnaast schijnen havermout en dadels ook goed te zijn :)

één jaar geleden

De lactatiekundige heeft mij boezemvriendjes geadviseerd. Dat zijn kruiden die de borstvoeding meer op gang brengen. Je slikt de capsules een week lang en ik moet zeggen het werkt echt wel goed. Boezemvriendjes in combinatie met vaker kolven heeft mij echt geholpen.

één jaar geleden

Vaker aanleggen en voldoende drinken. Ik drink altijd bij de start van elke voeding. Als het echt moeizaam gaat en je wil graag borstvoeding blijven geven zou ik ook zeker eens een afspraak met een lactatiekundige maken. Zelf geen ervaring mee maar zij weet vast nog wat tips of kan eens meekijken met een voeding.

één jaar geleden

Reactie op Mierz

De lactatiekundige heeft mij boezemvriendjes geadviseerd. Dat zijn kruiden ...
Zelfde hier! Binnen een paar dagen van 1 ml naar 130 ml beide borsten. Daarom zelfs sneller gestopt mer de boezemvriendjes.. ze werden grooot en dat terwijl mijn kleine niet goed drinkt en een tepelhoedje nodig is voor hem om er maar een beetje uit te halen. Tussendoor veel huid op huid gedaan in begin op advies lactatiekundige om hormonen te stimuleren

één jaar geleden

Direct stoppen met kunstvoeding, als je BV serieus een kans wilt geven. Als je gaat bijvoeden ga jij nog minder aanmaken. Je moet nu aanleggen, aanleggen en aanleggen bij iedere kik. Niet langer dan 2-3 uur tussen een voeding laten, ook s nachts niet. Na iedere voeding leegkolven. Baby bij je nemen huid op huid, en zelf heel veel drinken en goed eten. Succes.

één jaar geleden

Direct stoppen met kunstvoeding, als je BV serieus een kans wilt geven. Als ...
Inderdaad dit, heeeel veel aanleggen!! En geen kunstvoeding erbij geven (tenzij je kindje écht teveel afvalt en honger heeft). Maar de kunstvoeding zorgt er juist voor dat je kindje minder bij jou gaat drinken en dat je minder aanmaakt! Als het lukt, na het voeden kolven voor extra stimulatie. En als je hier ook melk aan overhoudt, dit geven ipv kunstvoeding!