14 Reacties

één jaar geleden

Mischien als Louwèn?

één jaar geleden

Lowen zoals je zegt.. met ou wordt het gewoon au

één jaar geleden

Als je Lowen wil uitspreken zou ik Lowen schrijven… Louén is echt Loe-wen. Of Loën!

één jaar geleden

Louén las ik ook als lou-wen. Als je liever Lowen hoort dan zou ik gewoon kiezen voor de schrijfwijze Lowen of Loén maar dan gaat mijn persoonlijke voorkeur nog steeds naar Lowen.

één jaar geleden

Ik zou er dan Lou-Ann van maken als uitspraak.

één jaar geleden

Lowèn zou ik dan doen

één jaar geleden

Lowen: als het de zelfde uitspraak als de jongensnaam Owen moet zijn maar dan + L Lowèn: als het de eind uitspraak moet hebben als het woord pen Sorry ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt😂

één jaar geleden

Ik weet niet als de naam van een andere cultuur komt (kan dan een betekenis hebben). Maar ik zou het op de originele schrijfwijze behouden. Heeft zijn charmes. Want ik las het als lo(u)wen zonder dat ik de naam ooit ergens heb gehoord. Vind het jammer dat schrijfwijze gaat veranderen. Je kan je naaste altijd zeggen de uitspraak is… Mijn originele naar schrijf je anders dan de uitspraak heb daar geen moeite mee en wanneer ik zeg de uitspraak is….houden ze ook eraan.

één jaar geleden

Lowèn dan. Bij Louèn zou ik Loe-wen zeggen.

één jaar geleden

Loèn dan niet gewoon een optie?

één jaar geleden

Wat het ook wordt, ik zou sowieso zonder streepje doen want het streepje verandert de uitspraak. Het staat wel leuk maar anders krijg je dat iedereen LowEn zegt in plaats van LOwen.

één jaar geleden

Ik zou erg uitkijken met de naam en hoe je het schrijft icm hoe jij wilt dat mensen het in 1x goed weten uit te spreken.. Mijn zus heeft haar kind Aidan genoemd (spreekt uit als Eden). Maar bij elke afspraak noemt meneer of mevrouw hem Aydan (op z’n Turks). Ze heeft echt spijt dat ze het op deze manier heeft geschreven..

één jaar geleden

Waarom niet gewoon de uitspraak lou-en? Ik heet zelf Louelle. Iedereen spreekt hem altijd raar uit als ze hem lezen of horen. Maar het is echt letterlijk lou-elle 😂

één maand geleden

Mag ik vragen welke naam het geworden is en hoe jullie het uitspreken? En wat zijn de reacties van mensen om jullie heen?