34 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben de nana beebi luiertas!
Moet wel zeggen, dit is ons eerste kindje dus heb geen ervaring nog in gebruik van de tas haha..
Maar hij lijkt ons wel handig en het is niet zo’n standaard ‘vrouwen tas’. Dus manlief kan er ook gewoon mee over straat😅
Maar hij is erg ruim! Heb er nu de spulletjes voor de baby in zitten om mee te nemen naar het ziekenhuis voor de bevalling maar hij zit nog niet half vol😅🙈
3 jaar geleden
Ik heb hem gekregen op mijn babyshower . En ben er super blij mee is heerlijk ruim .en echt er vast van alles in .
Nu weet ik van.mijn vorige mommy whatsapp groep dat er iemand een van ali heeft gehaald . En eigelijk bijna het zelfde waren alleen de prijs was anders . Dus ja als je hem zou kunnen vragen of krijgen von iemand anders zou ik voor de originele gaan en als.je zelf wilt halen misschien toch die van ali
3 jaar geleden
Wij hebben de nana beebi luiertas!
Moet wel zeggen, dit is ons eerste kindj ...
Same! Hij valt bij ons al in de smaak
3 jaar geleden
Reactie op AnoniemTQM
Same! Hij valt bij ons al in de smaak
38euro 👌🏽
Geen geld voor een luiertas
3 jaar geleden
Ik heb de versie van de lidl besteld. Vond de nana beebi toch wat prijzig. En als die dan niet handig blijkt te zijn. De lidl versie was nu 15 euro🙈 als die handig is en snel versleten is de keus de "echte" versie te bestellen snel gemaakt
3 jaar geleden
Super handig en kan ook gelukkig tegen de regen. Met de AliExpress versie weet je dat zo net nog niet..
Daarnaast is de stof echt makkelijk schoon te krijgen met een vochtig doekje. Ook lekker ruim en ik neem hem overal mee naar toe. Kindje is middels al 1.5 en ga m voor de 2e voor beide kindjes gebruiken. Moet makkelijk kunnen qua ruimte
3 jaar geleden
Reactie op Lotte1984v
38 euro???
Oh wacht! Wij hebben een andere variant maar lijkt er veel op. Heel enthousiast over deze en veel ruimte. Het bedje/verschoningsmat is ook wel geinig.
https://www.bol.com/nl/nl/p/beeli-luiertas-rugzak-met-verschoonmatje-verzorgingstas-baby-25l-inhoud-met-flessenwarmhouder-verschoonbedje-zwart/9300000126415224/?s2a=
3 jaar geleden
Reactie op AnoniemTQM
Oh wacht! Wij hebben een andere variant maar lijkt er veel op. Heel enthous ...
Ja die bedoelde ik van aliexpress
3 jaar geleden
Super blij met de originele tas. Met Aliexpres slechte ervaring met tassen. Ritsen snel stuk enz.
3 jaar geleden
Reactie op 24kim
Ik heb deze tas ook besteld en nu binnen gekregen maar ik vind het best een ...
Ik maak hem vast aan de bovenkant / midden 🙈 dus niet mrt die haakjes.. maar via dat lusje die de twee hengels eigenlijk bij elkaar moet houden