8 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga er vandaag ook heen, hoor van mijn moeder dat er ook leuke gratis goodies zijn. Meningen zijn heel erg verdeeld sommige vinden er niks aan en sommige juist heel leuk. Mijn eerste kindje dus ben wel benieuwd naar de beurs, als het niks is ga ik voortaan niet meer :)

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen woensdag geweest, vond t erg leuk! Heb niet heel veel gekocht omdat we eigenlijk alles wel hebben maar vond de stands heel leuk die producten personaliseren met naam heel leuk. Kortingen viel me beetje tegen en heb ook de woezel en pip tas erbij gedaan maar die vond ik eigenlijk het geld niet waard, zaten veel dingen in die je in gratis dozen krijgt en heb er nu 7,50 voor betaald maar misschien ben ik dan ook wel een zeur😜 Tis wel veel lopen natuurlijk dus dat vond ik t zwaarst nu met 34 weken maar tis gelukt en heb t overleefd💪 merk wel dat het me veel energie heeft gekost en dat ik er vandaag ook nog wel wat last van heb maar vond t zelf heel leuk😊

3 jaar geleden

Ik ga morgen! Ben heel benieuwd, maar kan je nu dus nog niet zeggen of het de moeite is 🤣 maar hoor graag van jou/jullie hoe het was als je gaat. 😜

3 jaar geleden

Ben gister avond geweest met 38 weken🙊. Kleed je niet te warm aan het is echt warm daar. Verder qua gratis spulletjes valt het heel erg mee. Bij hippe geboortekaartjes zou ik wel aanraden om aan het rad te draaien. ( ik heb 50% korting gewonnen op een geboortebord ). Bij little dutch kan je een kaartje krassen en een washandje, knuffel of een bon winnen. Bij prenatal krijg je gratis luierdoek. De blije doos staat er maar die hebben de meeste allemaal al. Bij pampers kan je 1 pakje billendoekjes krijgen en bij zeeman wit rompertje. Verder zijn er zeker veeeel leuke kraampjes ik heb echt flink geshopt! Maar neem een flesje drinken mee hahah! Ik kocht een icetea en cola €9,50😲. Frietje 2 broodjes kroket en ice tea €22,50…🙊😂.. toch leuker om aan babyspullen uit te geven😜😜. En je kan rondje fietsen met een bakfiets dat vond ik ook top!

3 jaar geleden

Ik ben gisteravond geweest. Vond het een leuke beurs. Moet eerlijk zeggen dat met 36 weken zwanger en alle spulletjes in huis ik de beurs minder leuk vind. Denk dat het leuker is als je 20-25 weken bent. Veel kortingen. Voor gratis dingetjes en personaliseren stonden gisteravond lange rijen. Eten en drinken ook deur. Je kon gratis wat drinken in de 24 baby lounge. Ook bij veel tentjes smalle paden waardoor het met een zwangere buik en drukte niet helemaal optimaal was.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag geweest! Vond het ook mee vallen met de veel besproken weinig hoge kortingen! Denk dat het leuk is als je voor de eerste keer mama word, hier weinig nieuwe dingen gekocht of gezien als al moeder zijnde! Smalle paden waardoor ik (35wkn) niet overal kon kijken

3 jaar geleden

Ik ga morgen met 37 weken 😅 Willen als t goed vol te houden is ook nog ffies de huishoudbeurs mee pakken.. ben benieuwd😂 Heb ook die woezel en pip tas erbij gedaan maar is niet zo bijzonder lees ik al haha

3 jaar geleden

Ik ben woensdag geweest. Leuke beurs vond ik. Gratis drankje bij 24 baby inderdaad. Leuke kortingen bij Meyco en ook bij Luvion (als je nog een babyfoon zoekt). Verder weinig gekocht, beetje gestruind. En babyhapjes geproefd haha.