10 Reacties

één jaar geleden

Kan de fotograaf niet naar jou toe komen? Meestal worden newborn shoots lekker thuis gedaan, dan zitten jullie zelf ook het lekkerst in je vel.

één jaar geleden

Reactie op lilalotje

Kan de fotograaf niet naar jou toe komen? Meestal worden newborn shoots lek ...
Worden de outfits dan ook meegenomen? Dacht namelijk aan zo een fotoshoot.

één jaar geleden

Reactie op Hry

Worden de outfits dan ook meegenomen? Dacht namelijk aan zo een fotoshoot.
Outfit moet je eigenlijk sowieso altijd zelf regelen. Kistje zou je bijvoorbeeld wel kunnen vragen. Meestal is het bij jou thuis. Gewoon even contact opnemen met degene die je gevonden hebt. Ook kleine side note: baby mag pas naar buiten als hij/zij terug op geboorte gewicht is en mocht je een keizersnede krijgen mag je 6 weken geen auto rijden.

één jaar geleden

Er zijn ook fotografen die naar je toe komen en ook alle kleding/accessoires kunnen meenemen. Mijn ouders fotograferen ook professioneel en komen bijvoorbeeld ook aan huis met spullen/kleding naar wens.

één jaar geleden

Reactie op Dominiquee_

Outfit moet je eigenlijk sowieso altijd zelf regelen. Kistje zou je bijvoor ...
Autorijden mag officieel wel(is geen wetgeving voor), alleen ben je dan vaak niet verzekerd bij ongelukken en omdat een keizersnede een grote buikoperatie is kan je door de pijn soms niet adequaat genoeg reageren in het verkeer. Vandaar dat er geadviseerd wordt door artsen/verzekeringen dat je pas na 4-6 weken mag autorijden.

één jaar geleden

Newborn shoots zijn heel vaak gewoon bij jullie thuis, ik zou gewoon een fotograaf zoeken die naar je toe komt

één jaar geleden

Reactie op Patries91

Er zijn ook fotografen die naar je toe komen en ook alle kleding/accessoire ...
Heb je toevallig contact gegevens voor me van je ouders? Facebook, instagram of iets.

één jaar geleden

Heb je toevallig contact gegevens voor me van je ouders? Facebook, instagra ...
Als je op internet of Socials zoekt op Paradog webdesign en fotografie kun je ze terugvinden. Dit is in Limburg. Als je meer informatie wilt kun je me altijd een berichtje sturen 😊

één jaar geleden

Reactie op Patries91

Als je op internet of Socials zoekt op Paradog webdesign en fotografie kun ...
Topper dankjewel😌

één jaar geleden

voor de baby wel oke denk ik.. of je zelf na 2 weken al zit te wachten op een uur hobbelen in de auto.... de 1e 10 dagen na de bevalling voelde ik me alsof er een vrachtauto over me heen was gereden.. plus tel daarbij op dat ALLES nieuw is en slqpeloze nachten miss.. borstvoeding die wel of niet lukt of miss net dan op het punt zit van pijnlijke stuwig enzo.. kan allemaal meevallen, maar miss wel zorgen dat je kosteloos kan verplaatsen