30 Reacties

3 jaar geleden

Whooh… hold on… je hebt ruzie met je vriend en hij zet in deze situatie voor dagen z’n telefoon uit? Wat is dit voor kinderachtig en onverantwoord gedrag? En daar moet jij straks een kind mee opvoeden?? Sorry dit moest ik even kwijt. Ik heb ook wel eens ruzie met mijn man maar dit zou hij echt nooit doen!! Ik zou als ik jou was deze situatie met je vk bespreken en heel hard nadenken over deze man die je zo laat stikken omdat je niet voldoet aan zijn “wensen”…

3 jaar geleden

Wat vervelend om te lezen ☹️ hopelijk lukt het je wat minder te stressen en wat rust te krijgen. Mocht het echt beginnen moet je sws de verloskundige bellen en wellicht kan de kraamzorg dan iets voor je betekenen. Bij een thuisbevalling zullen ze kunnen assisteren (geen idee of je een thuisbevalling hebt gepland). De verloskundige en kraamzorg laten je kids echt niet alleen thuis als je alsnog naar het zkh zou moeten. Hoe zit het met de ouders van je vriend? Wellicht kan je ze een berichtje sturen dat het kan gaan beginnen maar dat hij niet bereikbaar is. Miss kunnen zij er voor zorgen dat hij zn tel op zn minst aan zet.

3 jaar geleden

Precies wat Isabelle zegt ging ook door mijn hoofd. Wat onverantwoordelijk van hem. Sorry maar dat noem ik geen goede vader en partner. Ruzie of geen ruzie, in een situatie als de jouwe hoor je gewoon bereikbaar te zijn!! Hoe zit het met de ouders van je vriend? Misschien kunnen die helpen als het moment komt, en misschien ook wel even een woordje voor je doen naar je vriend toe. Hij moet wakker geschud worden lijkt wel. Wat hij nu doet is echt onacceptabel vind ik!!

3 jaar geleden

Ik heb geen contact met hen, helemaal niks. Geen telefoonnummer heb ik van ze, niet op Social Media. Ik heb een ziekenhuis bevalling op de planning staan vanwege diabetes. Ja ik ben echt een beetje radeloos en ook heel boos op m’n vriend. Al vanaf gisteren 18:00 staat z’n tel uit. Grrrr

3 jaar geleden

Wauw ik vind dit echt niet kunnen. Wat er ook aan de hand is, hij is de vader en moet z’n verantwoordelijkheid nemen. Maar goed, hier heb jij nu niets aan. Is er een andere manier om hem te bereiken om hem dit duidelijk te maken? Misschien via zijn ouders of een vriend van hem? Zodat je ook kunt aangeven hoe je je voelt.

3 jaar geleden

Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen. Probeer iig rustig te blijven en zoveel mogelijk te ontspannen. Stress is niet goed voor je en geeft je alleen maar meer harde buiken en voorweeën. Probeer ook even de tijd te nemen en goed na te denken hoe je hem het best zsm kunt bereiken. Eventueel via een vriend oid. Vraagje hoe oud zijn je kids uit de oudere relatie? Misschien dat de oudste wijs genoeg is om je een beetje te kunnen helpen? Of dat je je oude relatie op de hoogte kan brengen zodat hij of zijn ouders ofzo de kids kunnen opvangen indien nodig?

3 jaar geleden

Reactie op KellyGrond

Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen. Probeer iig rustig te blijven en z ...
Ik heb er een van 11 en een tweeling van 7. Ouders van ex wonen in België en hebben geen rijbewijs. Ik kan een vriend van mijn vriend proberen maar die is altijd Stoned maar is t proberen waard. Dankjewel meiden! Ik probeer echt rustig te blijven maar is zo lastig omdat ik zo met het ramp scenario in mn hoofd zit. Normaal ben ik altijd positief maar nu….

3 jaar geleden

Reactie op suuss1991

Ik heb er een van 11 en een tweeling van 7. Ouders van ex wonen in België e ...
Is het nog een idee om je verloskundige van je situatie op de hoogte te brengen? Dan weet zij van je situatie, en wellicht kan ze je nog tips geven en gerust stellen..

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Is het nog een idee om je verloskundige van je situatie op de hoogte te bre ...
Moet dan de gyn zijn want ik ben medisch maar dat kan ik zeker doen. Dat is wel een goeie tip, dankjewel!!

3 jaar geleden

Reactie op suuss1991

Ik heb er een van 11 en een tweeling van 7. Ouders van ex wonen in België e ...
Probeer je oudste een beetje duidelijk te maken dat je zijn/haar hulp even goed kunt gebruiken. Je hoeft natuurlijk niet alles te vertellen, maar je oudste kan misschien wel meedenken naar oplossingen. Kinderen zijn enorm slim tegenwoordig hoor😉 Die vriend van je vriend is zeker het proberen waard. Dat hij altijd Stoned is, wil niet zeggen dat hij niet mee wil denken enzo. Nee heb je en Ja kun je krijgen. En zie het maar zo: soms moet je even door even dieper de put in voordat je eruit kan klimmen en je dus weer super of zelfs beter mag voelen.

3 jaar geleden

je kindjes zijn 11 en 7 lees ik, vriendjes/vriendinnetjes van school waar ze met regelmaat mee spelen misschien? stel dat je geen ruzie had gehad met je partner en je dus ook in het ziekenhuis zou bevallen vandaag of morgen. welke oppas opties had je dan voor de andere kids? die konden daar namelijk anders ook niet bij zijn toch?

3 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

je kindjes zijn 11 en 7 lees ik, vriendjes/vriendinnetjes van school waar z ...
Dan had mijn partner misschien iets kunnen betekenen en de kids opvangen in het ziekenhuis. Nee school vriendjes helaas geen optie, had ik al aan zitten denken. Maar wel een goeie tip! Dankjewel!!

3 jaar geleden

Reactie op suuss1991

Ik heb geen contact met hen, helemaal niks. Geen telefoonnummer heb ik van ...
Sorry maar je kan gewoon je verloskundige bellen als je denkt dat het gaat beginnen.

3 jaar geleden

Ik lees dat je al eerder een topic had waarin je je vriend beschrijft als walgelijk ed… ik vraag me echt af wat je nog steeds bij m doet dan….

3 jaar geleden

Ik zou je vriend bij het vuilnis zetten en op zoek gaan naar een netwerk.

3 jaar geleden

Misschien kan je de kinderen vandaag/morgenochtend bij hun opa en oma brengen? En hun vader vragen om ze daar maandag of dinsdag op te halen, als het dan zijn dag is. Evt. voor maandag (+dinsdag) afmelden van school, onder het mom noodsituatie? De rust in jouw hoofd is nu even belangrijker.

3 jaar geleden

Hoe is het nu? Heb je inmiddels iets van hulp kunnen inschakelen?

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Hoe is het nu? Heb je inmiddels iets van hulp kunnen inschakelen?
Ik heb die vriend bericht maar die reageert niet. Heb de gyn ook gebeld maar die reageerden niet echt op het niet niemand hebben van bij de bevalling, alleen maar hoe ik m’n weeen moet timen

3 jaar geleden

Misschien kan je de kinderen vandaag/morgenochtend bij hun opa en oma breng ...
Mijn ouders zijn overleden, ouders van ex partner wonen in België en hebben geen rijbewijs. Ik ga nu niet met zoveel pijn naar België rijden. Z’n tel staat overigens nog steeds uit 😞

3 jaar geleden

Zijn er buren die in staat zijn op te vangen in geval van nood?