20 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben zazu maar ik vind witte ruis van YouTube veel beter 😂. Met zazu gebruiken wij alleen sshh sshh geluid.

2 jaar geleden

Wij hebben de zazu Suzy en vond die super handig

2 jaar geleden

Reactie op 21maart2023

Wij hebben zazu maar ik vind witte ruis van YouTube veel beter 😂. Met zazu ...
Wij gebruiken nu Spotify, maar onze mobiels zijn continue leeg 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben zo’n kleine numsy. Heel chill 🙌🏻

2 jaar geleden

Niet degene waar je om vraagt.. maar wij zijn heel tevreden met de vivid green. Batterij gaat echt heel erg lang mee. Ipad of telefoon kan ook, maar dan zou ik deze op vliegtuigstand zetten

2 jaar geleden

Ik heb eerder numsy gekocht maar het is echt een waardeloze ding. Nu gebruiken we die van Luvion

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon een oude telefoon uit de kast gehaald. Alleen Spotify geïnstalleerd en op vliegtuigstand en batterijbesparing. Werkt top!

2 jaar geleden

Wij hebben een moonie! Heel blij mee

2 jaar geleden

Wij hebben deze. M'n oudste had een ezel. Ideaal

2 jaar geleden

Wij hadden de moonie maar ik vond het niks , het geluid gaat uit bij geen detectie en dus werd mijn kleine altijd wakker en daarbij is hij prijzig ! We hebben nu de numsy en gebruiken hem altijd. De moonie ligt al 3 maanden in de kast 😜

2 jaar geleden

Zazu crab gebruikt 2 dagen maar zoontje werd helemaal wild van de projector die erop zit..na 2 dagen kwam er een krakkend geluid uit dus teruggestuurd

2 jaar geleden

Numsy en dan het rode lampje aan en baarmoedergeluiden

2 jaar geleden

Numsy!

2 jaar geleden

Numsy met oceaan geluid is hier de topper ;)

2 jaar geleden

Zazu met hartslag gaat hier heel goed

2 jaar geleden

Wij hebben deze van flow Amsterdam. Met microfoon functie. Als ze dan snachts huilt gaat hij ook aan om haar te troosten! Speelt altijd een kwartier en dan klaar. Ideaal en super lief! Moby heet ie ook hier ;) wel wat duurder, maar gaat nu al 2,5 jaar mee en ligt nu bij dochter 2! Bekijk Flow Amsterdam - Hartslag Comforter - Moby de walvis - groen op: https://www.bol.com/nl/p/flow-amsterdam-hartslag-comforter-moby-walvis-groen/9200000103061613?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Ik heb de numsy. Het heeft veel ventilator geluiden en dergelijke. Ik vind het jammer dat er niet veel natuur geluiden zijn zoals de zee. Bovendien is het een opname van een geluid dat zich steeds herhaalt. Logisch! Maar als jk er te lang naar luister, begin ik er andere dingen in te horen. Ik weet niet of het aan mij ligt 🤷‍♀️ De zazu ken ik niet.

2 jaar geleden

Wij vinden de Numsy heel fijn, wel de grijze ronde. Veel keuzes voor witte ruis en natuurgeluiden.

2 jaar geleden

Wij hebben zazu maar gebruiken eigenlijk altijd spotify op de tablet die gaat lekker de helenacht door als het moet