20 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben zazu maar ik vind witte ruis van YouTube veel beter 😂. Met zazu gebruiken wij alleen sshh sshh geluid.
2 jaar geleden
Reactie op 21maart2023
Wij hebben zazu maar ik vind witte ruis van YouTube veel beter 😂. Met zazu ...
Wij gebruiken nu Spotify, maar onze mobiels zijn continue leeg 🤣
2 jaar geleden
Wij hadden de moonie maar ik vond het niks , het geluid gaat uit bij geen detectie en dus werd mijn kleine altijd wakker en daarbij is hij prijzig ! We hebben nu de numsy en gebruiken hem altijd. De moonie ligt al 3 maanden in de kast 😜
2 jaar geleden
Zazu crab gebruikt 2 dagen maar zoontje werd helemaal wild van de projector die erop zit..na 2 dagen kwam er een krakkend geluid uit dus teruggestuurd
2 jaar geleden
Wij hebben deze van flow Amsterdam. Met microfoon functie. Als ze dan snachts huilt gaat hij ook aan om haar te troosten! Speelt altijd een kwartier en dan klaar. Ideaal en super lief! Moby heet ie ook hier ;) wel wat duurder, maar gaat nu al 2,5 jaar mee en ligt nu bij dochter 2!
Bekijk Flow Amsterdam - Hartslag Comforter - Moby de walvis - groen op: https://www.bol.com/nl/p/flow-amsterdam-hartslag-comforter-moby-walvis-groen/9200000103061613?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden
Ik heb de numsy. Het heeft veel ventilator geluiden en dergelijke. Ik vind het jammer dat er niet veel natuur geluiden zijn zoals de zee. Bovendien is het een opname van een geluid dat zich steeds herhaalt. Logisch! Maar als jk er te lang naar luister, begin ik er andere dingen in te horen. Ik weet niet of het aan mij ligt 🤷♀️ De zazu ken ik niet.
2 jaar geleden
Wij vinden de Numsy heel fijn, wel de grijze ronde. Veel keuzes voor witte ruis en natuurgeluiden.