14 Reacties
2 jaar geleden
Ik was na 3 maanden voor het eerst ongesteld . En 3 maanden zat mijn cyclus zoals eerst op 28 dagen . En nu weer 3 maanden op 32/33 dagen. Dus best wel onregelmatig.
2 jaar geleden
Mijn cyclus varieert nu nog tussen de 47 (langste) en 26 (kortste) dagen. Ik was na 8 weken weer ongesteld, ondanks de borstvoeding.
Voor de zwangerschap kon ik de klok er op gelijk zetten 馃槄 dus ik hoop dat dat straks weer wat terug komt.
2 jaar geleden
Hier eerste menstruatie na 4,5 maand. Toen 69 dagen en nu net weet ongesteld na 57 dagen haha. Had net gister ochtend een test gedaan, want er was wat mis gegaan met condoom, maar gelijk erna ongesteld haha, zul je net zien. Ik ben wel een borstvoed mama dus daar zal het door komen. Ik was altijd super regelmatig en ook na de eerste bevalling (sterrenkindje) gelijk weer super regelmatig. Hopelijk wordt het nu wel wat regelmatiger weer nu nu mijn ventje iets meer vast eten eet
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Toch zwanger 馃槄
Gefeliciteerd!!
Ik zit nu toevallig ook op dag 34 na m'n eerste menstruatie weer na de bevalling. Ik geef nog borstvoeding, dus leek me logisch dat het wat onregelmatig zou zijn. Maar na jouw verhaal, denk ik dat ik misschien toch ook even moet testen morgenochtend.. ;)
2 jaar geleden
Reactie op Joetje
Gefeliciteerd!!
Ik zit nu toevallig ook op dag 34 na m'n eerste menstruat ...
En wat zegt de test?
2 jaar geleden
Ondanks het gebruik van de anticonceptie pil heb ik rond dag 15 van mijn cyclus steeds een hevige doorbraakbloedingen. Vreselijk hinderlijk vind ik het. Blijft een gedoe die menstruatie hier 馃ゲ.
2 jaar geleden
Reactie op Joetje
Uiteindelijk gewoon ongesteld geworden. Hoe gaat het met jou?
Ik had een week later toch een positieve test. Cyclus begon blijkbaar later te werken waardoor ik zwanger ben geraakt. 馃き