8 Reacties

3 jaar geleden

Paar keer in een badedas badje

3 jaar geleden

Voor zover dat lukt weken in een badje met zuiveringszout. Heb er mijn hele leven al last van en dat helpt echt. Anders misschien een pleister met betadine maar weet niet of dat ok is voor baby鈥檚 even checken鉂わ笍

3 jaar geleden

Mijn drie laatste kindjes hadden dit ook (mijn nagelgroei ge毛rfd 馃槄) en kreeg een zalfje van huisarts. Na een poosje groeit de nagel over de huid en komt het goed. Daarna ook nooit weer gehad met ze dat het ingroeide

3 jaar geleden

Mijn zoontje had 3 ontstoken vingertjes, ik dacht ook dat het om een ingegroeide nagel ging maar uiteindelijk bleek het een schimmel te zijn. Na zalfje van de huisarts was het met 2 dagen volledig weg. Soda badje werd afgeraden omdat dit best heftig schijnt te zijn voor een kleintje

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook sinds dat hij 1 week was, CB zei badedas of soda badje. Maar weet niet hoe we zijn voet daar rustig in krijgen 馃槄 het lijkt nu al wel beter te gaan.

3 jaar geleden

Oh ik volg hem even! Mijn dochter heeft precies hetzelfde namelijk. Heb het cb al een appje (met foto) gestuurd, maar nog niks van gehoord.

3 jaar geleden

Wij hebben net hetzelfde gehad met een grote teennagel en enkele vingers. Kwam volgens de kinderarts omdat het vel nog over zijn nageltje groeit. Wij moesten 2 weken fucidine zalf smeren en is daarmee weg 馃榿

3 jaar geleden

Onze dochter van 3 weken heeft dit ook. We zijn naar de huisarts geweest en hebben een zalfje gekregen. Hiermee lijkt het wel iets beter te worden. Verder om de zoveel dagen in bad met een beetje moedermelk 鈽猴笍