17 Reacties
2 jaar geleden
Hier zoontje nu 4 maanden en zijn al aardit weggetrokken.. kan wel tot 1 a 1.5 jaar duren zeiden ze.. verder heefy hij hem ook nog in zijn nekje. Zijn normale dingen, niet te druk om maken en al helemaal niet om anderen want die zullen de rest van je leven ongeacht welke leeftijd wel een mening hebben over je kindje(s) daar moet je echt bovenstaan.
2 jaar geleden
Ons oudste zoontje heeft hem op zijn voorhoofd (flinke plek) veel mensen vragen er na. Maakte me ook altijd onzeker, nu moet ik altijd nadenken als iemand wat zegt want ben er zo aan gewend.
Hij is nu 2 jaar en stuk lichter maar nog steeds zichtbaar, zeker wanneer die boos is. Als kind zijnde had ik hem ook en was pas helemaal weg rond 3 jaar.
2 jaar geleden
Het lijkt me zo extreem, net op vakantie in cp dus veel babytjes en zie dit amper :(

2 jaar geleden
Mijn dochter had het ook op haar ooglid. Het is nu bijna niet meer zichtbaar! Ze is nu 4 maanden.
2 jaar geleden
Mijn vriend heeft het nog op zijn ooglid. Ons dochtertje heeft het ook op één ooglid en in haar nekje, maar het stoort me totaal niet. Mijn moeder noemde het laatst “jammer” 🙄. Ik vind mijn dochter, en jouw kindje trouwens ook, prachtig.
2 jaar geleden
Hier op haar voorhoofd, ooglid, onder haar neusje en twee plekken op achterhoofd en nek. Ik maak me er wel wat druk om, niet voor mezelf want ze is prachtig maar wel om wat het voor haar zal betekenen als ze ouder word. Mensen zijn zo hard.. wel ook een huilbaby hier dus ook nog een beetje zorgen of ze misschien last heeft van deze plekken