17 Reacties

2 jaar geleden

Het wit boven haar ogen is bijna steeds zichtbaar

2 jaar geleden

Mijn dochter is nu 4 maanden en heeft het ook nog een beetje tussen haar wenkbrauwen en op een ooglid. Heb het idee dat het wel minder is geworden. Trekt in het eerste jaar als het goed is volledig weg 😊

2 jaar geleden

mijn zoontje heeft het ook op 1 ooglid, hoor er eigenlijk nooit wat over. Ik heb nog nooit een volwassen persoon daarmee gezien, t trekt zeker weg

2 jaar geleden

Onze dochter heeft er ook 1 op het ooglid. Na de bevalling was het ook dik en kreeg ze hem een paar dagen minder goed open. Nu is hij nog zichtbaar, maar wel al veel minder. Complimenten over haar grote kijkers krijgen wij ook. Maar onze oudste, beet vrij, kreeg die ook.

2 jaar geleden

Hier zoontje nu 4 maanden en zijn al aardit weggetrokken.. kan wel tot 1 a 1.5 jaar duren zeiden ze.. verder heefy hij hem ook nog in zijn nekje. Zijn normale dingen, niet te druk om maken en al helemaal niet om anderen want die zullen de rest van je leven ongeacht welke leeftijd wel een mening hebben over je kindje(s) daar moet je echt bovenstaan.

2 jaar geleden

Ons oudste zoontje heeft hem op zijn voorhoofd (flinke plek) veel mensen vragen er na. Maakte me ook altijd onzeker, nu moet ik altijd nadenken als iemand wat zegt want ben er zo aan gewend. Hij is nu 2 jaar en stuk lichter maar nog steeds zichtbaar, zeker wanneer die boos is. Als kind zijnde had ik hem ook en was pas helemaal weg rond 3 jaar.

2 jaar geleden

Wat is ze mooi! ❤ Eén vriendin van mij heeft een dochter die dit op haar voorhoofd had, ze is nu 1 jaar en een paar maanden en het is bijna helemaal weg.

2 jaar geleden

Het lijkt me zo extreem, net op vakantie in cp dus veel babytjes en zie dit amper :(

2 jaar geleden

Mijn dochter had het ook op haar ooglid. Het is nu bijna niet meer zichtbaar! Ze is nu 4 maanden.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft het in der nek, aan een ooglid en net onder haar neusje

2 jaar geleden

Mijn vriend heeft het nog op zijn ooglid. Ons dochtertje heeft het ook op één ooglid en in haar nekje, maar het stoort me totaal niet. Mijn moeder noemde het laatst “jammer” 🙄. Ik vind mijn dochter, en jouw kindje trouwens ook, prachtig.

2 jaar geleden

Mijn dochter van 18 weken heeft precies op dezelfde plekken. Oogleden, tussen wenkbrauwen en nek (achterhoofd). Mij wordt vaak verteld dat wanneer ze ouder is het waarschijnlijk niet zal opvallen, alleen wanneer ze boos gaat worden.. we will see🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Geen ervaring mee maar wil wel even zeggen dat ik je dochter prachtig vind!!!

2 jaar geleden

Hier op der ooglid. Meeste mensen weten het wel of vragen wat het rode is. Verder nooit rare reacties gehad. Als ze moe is is het makkelijk te herkennen omdat ie dan roder word

2 jaar geleden

Ze is heel knap

2 jaar geleden

Onze zoon heeft het op zijn voorhoofd en in zijn nek. Op het voorhoofd noemen ze het ook vaak een engelenkus 👼

2 jaar geleden

Hier op haar voorhoofd, ooglid, onder haar neusje en twee plekken op achterhoofd en nek. Ik maak me er wel wat druk om, niet voor mezelf want ze is prachtig maar wel om wat het voor haar zal betekenen als ze ouder word. Mensen zijn zo hard.. wel ook een huilbaby hier dus ook nog een beetje zorgen of ze misschien last heeft van deze plekken