7 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het ook, ook mijn voorhoofd en bovenlip😩. Heet een zwangerschapsmasker, schijnt door de hormonen te komen. Goed smeren en zon vermijden is beste wat je kunt doen, verder gewoon beetje pech. Een heeft meer last dan ander. Maaaar als het goed is trekt het na je zwangerschap vanzelf weer weg 😊

3 jaar geleden

Ik heb het ook, ook mijn voorhoofd en bovenlip😩. Heet een zwangerschapsmas ...
Dankjewel voor je tips! Ik heb het dus ook precies op m’n voorhoofd en bovenlip 😅. Goed nieuws dat het na de zwangerschap waarschijnlijk wegtrekt! 🤞🏻

3 jaar geleden

Ik had al pigmentvlekken voor de zwangerschap.. ook op m’n 30e ineens na een zonvakantie. Deze zomer (tijdens zwangerschap) had ik goede zonnebrand speciaal tegen pigmentvlekken in het gezicht. Het heeft echt heel goed geholpen! De vlekken zijn nauwelijks toegenomen. https://www.etos.nl/producten/eucerin-sun-fluid-pigment-control-spf-50%2B-50-ml-120551641.html

3 jaar geleden

En heb het inderdaad ook op m’n voorhoofd, bovenlip (lijkt wel een snor) en onder m’n ogen (lijken wel wallen). Pfft! Het heet melasma/ zwangerschapsmasker.

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Ik had al pigmentvlekken voor de zwangerschap.. ook op m’n 30e ineens na ee ...
Dankjewel, goeie tip! Ik zie dat Eucerin ook een goede serum heeft voor pigmentvlekken

3 jaar geleden

Reactie op Juul.

Dankjewel, goeie tip! Ik zie dat Eucerin ook een goede serum heeft voor pig ...
Dat is dan ook weer een goede tip! Thnx😅