6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter had/heeft vanaf 3 maanden echt alleen maar dunne luiers gehad met slijm erbij. De huisarts vond het uiteindelijk te lang duren. Ik ben doorgestuurd naar de kinderarts. Deze vertelde me dat op deze leeftijd alle soorten luiers prima zijn. Pas als het wit is of als er bloed bij zit is het niet goed. En natuurlijk moet je kleintje ook geen pijn hebben. Dit is wat mij verteld is maar mocht je je er niet fijn bij voelen, zou ik gewoon even contacten met het cb of de huisarts. Dat is nooit fout om te doen.

2 jaar geleden

Elke dag poepen is zeker normaal. Je kunt wat olie door haar hapjes doen, dat kan ervoor zorgen dat het wat makkelijker door haar darmen gaat

2 jaar geleden

Ja mijn zoontje heeft het ook. Hij perst zo hard. Soms moet hij er zelf van spugen. En hij wordt helemaal rood. Het zijn heel veel beetjes op een dag.

2 jaar geleden

Reactie op AN01

Ja mijn zoontje heeft het ook. Hij perst zo hard. Soms moet hij er zelf van ...
Mijn zoontje had precies hetzelfde, zo hard persen dat z’n eten er weer uit kwam. Ziekenhuis adviseerde toen wel vezels te nemen en nu poept hij weer veel meer en elke dag. Toen steeds hele kleine beetjes.

2 jaar geleden

Hier ook en dus aan de lactulose maar welke vezels geven jullie dan? Dan geef ik liever die dan lactulose (ben ik gestart op advies van het cb)

2 jaar geleden

Precies hiermee ong 2 weken geleden naar de HA gebeld. Die adviseerde weinig banaan en wortel, regelmatig peer, abrikoos en pruim. Ze kregen 3-4 x per week wortel van mij.. dus daar gelijk mee gestopt, en dat scheelt al heel veel!