15 Reacties
2 jaar geleden
Uhh de draagzak kan je voor die paar uurtjes toch in de kelder hangen? Even haakje de muur in.
Of als je weg gaat zet je eerst de kinderwagen in de portiek, loopt dan naar boven om je kindje te halen?
Of naast de draagzak koop je een rugtas, zodat je daar boodschappen in kan doen.
2 jaar geleden
Reactie op Mevrboes
Uhh de draagzak kan je voor die paar uurtjes toch in de kelder hangen? Even ...
Ik heb een rugtas voor de boodschappen maar ik doe niet elke dag boodschappen. Maar toch fijn als je er iets onder kwijt kunt.
Wie let er op mijn kind als ik beneden ben? Ik heb geen box om hem in te zetten.
Draagzak kan prima in de kelder maar wanneer hang ik die daar op? Zoals ik zeg ik loop er een beetje in vast.. het is maar een klein portiek.
2 jaar geleden
Heb je een partner? Dan misschien de wagen al uit de kelder halen voor je partner weggaat en op slot zetten en dan als je partner er weer is, opruimen.
Of een boxkleed in de kelder neerleggen waar je hem op kan zetten? Of in er draagzak meenemen naar beneden en de wagen pakken met je baby in de draagzak, dan baby in de wagen en dan de draagzak af en ophangen?
Dit schiet mij zo even te binnen
2 jaar geleden
Reactie op Mevrboes
Kijk in mogelijkheden.
Baby even in bedje zetten als je heen en weer loopt ...
Vriendelijk om te zeggen dat ik niet in mogelijkheden denk. Ik doe de hele dag niet anders.
Er is geen ruimte voor een box.
Ik vind het spannend om de baby te laten staan in het portiek, als dat past met wagen en al. Buiten zou ik hem sowieso niet neer zetten
2 jaar geleden
Wij wonen op 2 hoog en hebben een soortgelijke situatie met de wagen. ik zet mijn kindje in het wipstoeltje! Dan kan hij geen kant op😊 ik zet de wagen beneden klaar en haal hem daarna op, ik til hem wel met draagzak de trap af en neem die draagzak altijd mee. De draagzak past in onze luiertas die ik aan de wagen hang, dan heb ik het mandje onderin de wagen vrij voor boodschappen
2 jaar geleden
Wij wonen 1 hoog en moeten 3 kleine trappen omhoog/omlaag. Als ik met m’n dochter alleen weg ga zet ik eerst de kinderwagen beneden. Ik zet haar dan even in de box met de tv aan (anders vindt ze het niks). De kinderwagen zet ik klaar dat ik haar er direct in kan zetten. Dan ga ik weer naar boven om haar te halen. Ze is dan hooguit een minuut even alleen. Ik app ook soms even m’n man dat ik even de kinderwagen beneden zet (ook al is hij op werk), en dan app ik ook als ik weer bij haar ben. Mocht ik niet reageren en er dus iets gebeuren in die ene minuut met mij dan weet hij dat. Is meer voor m’n eigen gevoel 😅 Zo gaat het prima..
2 jaar geleden
Geen kinderwagen maar baby in draagdoek en dan zo'n boodschappenwagentje? Eventueel in de winkel de baby in de winkelwagen.