13 Reacties

3 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste bevalling veel Always maandverband gekocht, maar dat irriteerde vreselijk. Dus ik ben gewoon het goedkoopste maandverband gaan halen, van Vania en van Kruidvat huismerk zonder parfum/laagjes/katoen/etc…

3 jaar geleden

ik heb vorige keer als tip van mn kraamzorg Kotex gekregen, ademt meer. Verder de beste tip ooit tijdens stuwingsperiode: witte kool. in de koelkast leggen en dan heerlijk hele dag en in nacht in je voedingsbh ijskoude bladeren doen, is niet slecht voor je huid en neemt de hitte en vorm over van je borsten, je kan de bladeren steeds weer wisselen in koelkast als je gevoed/gekolft hebt. verder een goede borstkolf kun je huren in het ziekenhuis voor in het begin. medela bewaarflesjes en zakjes voor in koelkast en vriezer. en om te steriliseren van die spullen heb je ook medela magnetron zakjes (doen ze in het ziekenhuis ook zo). ik vond verder die ziekenhuis broekjes het lekkerst zitten in het begin. en om het jezelf makkelijker te maken qua warm houden kindje: ik heb ipv een ouderwetse kruik (vind ik doodeng midden in de nacht hervullen en dat in het bedje moeten leggen) een elektrische kruik besteld van Soozly, die laadt in 8 min op in stekker en blijft paar uur lang warm. is veel makkelijker te verversen als je snachts toch staat te verschonen. hopelijk heb je er wat aan!

3 jaar geleden

Reactie op mama0223

ik heb vorige keer als tip van mn kraamzorg Kotex gekregen, ademt meer. Ver ...
Die kotex heb ik ook nu liggen. Ik had de vorige keer Kruidvat eigen merk, maar die irriteerde onwijs. Die witte kool bladeren ga ik onthouden. Ik had de vorige keer boterhamzakjes appelstroop uit de vriezer. Was ook een verademing. Die kruik ga ik even naar kijken. Want ik vind inderdaad die aluminium dingen doodeng.

3 jaar geleden

Kotex verband van die hele grote! Lekker goedkoop en zacht. https://www.kruidvat.nl/medias/prd-front-16076-1-600x600?context=bWFzdGVyfHByZC1pbWFnZXN8NjkxMDl8aW1hZ2UvanBlZ3xoZDgvaGM1LzE3MDUyMzk2MDkzNDcwL3ByZC1mcm9udC0xNjA3Ni0xXzYwMHg2MDB8NTk5ZDJjOWFjOGYyNWI2NzZkMmEwY2EzMWZiNDczOTQ2OGUxMDU3MTc4MzFlMTYyYmY3NTU3NTBlMjk5YzQ1Zg Koud en warm kraamverband Intieme Delen Verzachtende Biologische Spray Arnica tabletten Phytolacca Decandra D6 (tegen stuwing) Calendula zalf en korrels Kamillethee om te spoelen Vrouwenmantelthee

3 jaar geleden

Reactie op Dinda

Kotex verband van die hele grote! Lekker goedkoop en zacht. https://www.k ...
Thanks voor de tips! Ik ga er even naar kijken. Staan dingen tussen waar ik nog niet van af wist haha 😂

3 jaar geleden

Ik had maandverband van sanature, ook veel fijner dan alle andere merken. Maar dit dan vanaf moment dat bloeden echt wat minder was.

3 jaar geleden

Op de site van Dalalou kun je heel veel fijne & natuurlijke producten vinden! https://dalalounatuurlijk.nl

3 jaar geleden

Zoals al genoemd: kotex maandverband. Zwart. (Snachts) Bidon om je vulva mee te spoelen na het plassen Genoeg energierijk eten, veel fruit.

3 jaar geleden

Zakjes appelstroop in je vriezer! Dan in je onderbroek met een washandje of tussen je onderbroek en je broek, was bij mij een mega verademing na de eerste bevalling!

3 jaar geleden

Ik heb de postpartum box van Moms Horizon besteld. Lijkt mij erg fijn, maar nog niet bevallen, dus nog niet kunnen testen :)

3 jaar geleden

Reactie op mama0223

ik heb vorige keer als tip van mn kraamzorg Kotex gekregen, ademt meer. Ver ...
Heb je aan één elektrische kruik voldoende?

3 jaar geleden

Reactie op Joetje

Heb je aan één elektrische kruik voldoende?
ik heb er 2

3 jaar geleden