15 Reacties

3 jaar geleden

Washandjes waarvan je het niet erg vindt dat ze vies worden. Fijn om de eerste dagen op het toilet te hebben. En wolvet/lanoline voor de tepels.

3 jaar geleden

Ik lees graag mee

3 jaar geleden

Lanoline zalf voor tegels en multi-mam compressen. Dit laatste een tip van een goede vriendin, zelf geen ervaring mee....

3 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

Lanoline zalf voor tegels en multi-mam compressen. Dit laatste een tip van ...
Juist te laat met lanoline... zie dat het er nu ook al staat 馃檲馃ぃ

3 jaar geleden

Zakjes appelstroop in de vriezer 馃槈. Voor stuwing of andere ongemakken. Verder zou ik ook op het moment zelf kijken waar je behoefte aan hebt. Ik zie soms hele pakketten aan nazorgproducten voorbij komen, maar het meeste regelt je lichaam zelf. Regelmatig douchen en beneden schoonspoelen is prettig.

3 jaar geleden

Bevroren maandverband met een plastic zakje erom uit de diepvries. Kun je een washandje omheen doen voor na je bevalling of tegen de stuwing. Vochtig Wc papier

3 jaar geleden

ik raad ipv een flesje een grote maatbeker van 2 liter aan :) Vond ik heel veel fijner dan een flesje.

3 jaar geleden

Peri bottle voor bij het plassen

3 jaar geleden

Ik vond de multi mam compressen heel erg fijn, dat is iets waar ik er deze ronde meteen meer van ga kopen!! Ik heb ze vanaf het begin gebruikt toen ik voelde dat mn tepels wat pijnlijk werden, heeft kloven echt voorkomen

3 jaar geleden

Ik vond de wollen zoogcompressen van Lanacare fantastisch (zie website woolskins). Best duur in aanschaf, maar nooit problemen gehad met kloven, borstontsteking, doorlekken etc. Starterspakket bevat 2 sets en dat was hier voldoende, 1 gebruiken en 1 set ligt te drogen na handmatig wassen. Een jaar gebruikt! Ga er nu weer voor. Verder als tip, eten binnen handbereik. Repen, nootjes, dat soort dingen. Ik was een bodemloze put na de bevalling en het eten was niet aan te slepen 馃槄 de kilo's vlogen eraf dus kennelijk had m'n lichaam het nodig. Kotex night ook een aanrader als het vloeien wat minder is geworden en die enorme kraamverbanden niet meer nodig zijn. Deze bevatten geen plastic dus ademen/zweten niet (kans op infectie kleiner). Succes!

3 jaar geleden

Ipv coolpacks kun je ook appelstroop in zakjes doen en in de vriezer. Is wel koud maar nog goed kmeedbaar voor in je ondergoed of bh. Ik krijg een keizersnede en heb al extra gemetaliseerde kompressen besteld. Die moest ik de vorige keer in de buikplooiwond stoppen zodat het wondvocht afvoert en t plakt niet aan de wond vast.

3 jaar geleden

Reactie op Bijnamoedervan2

ik raad ipv een flesje een grote maatbeker van 2 liter aan :) Vond ik heel ...
Ik ook 馃槄

3 jaar geleden

-Intieme Delen Verzachtende Biologische Spray -Arnica - Phytolacca Decandra D6 - Calendula zalf en korrels - Kamillethee om te spoelen - Vrouwenmantelthee

3 jaar geleden

Reactie op Bijnamoedervan2

ik raad ipv een flesje een grote maatbeker van 2 liter aan :) Vond ik heel ...
Ja absoluut veel fijner. En ik vul m altijd met lauw/warm water 馃槂 inmiddels na vier bevallingen gedaan en ga dit over een paar weken weer doen馃槂