7 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij lukt het ook niet meer.. Met 37 weken ben ik begonnen. Meeste wat ik kon kolven was 0.5 ml. Ben nu 38.6 en ben sinds vandaag gestopt ermee omdat het steeds minder werd.

3 jaar geleden

Hoi. Toen ik hoorde dat ze mij gingen inleiden op 37.1 ben ik ook beginnen prenataal kolven met de hand. De eerste 2 dagen ging dat super goed, dag 3, 4 amper iets. Miss onbewust toch wat spanning voor de inleiding geen idee. Alleszins na bevalling heeft mijn zoontje meteen aan de borst goed gedronken. Prenataal en postnatale kan je niet aan elkaar koppelen.

3 jaar geleden

Ik lek al maanden lang enorm veel. Maar zodra ik probeerde te kolven, kwam er niks uit. Of ik doe iets fout.

3 jaar geleden

Ik heb van een lactatiekundige begrepen dat je vooral je colostrum eruit kolft maar je melkproductie niet echt op gang brengt. Volgens mij doordat je nog een placenta hebt en veel progesteron in je lichaam. Pin me er niet op vast haha maar geloof dat dat het was!

3 jaar geleden

Reactie op Sherylll90

Ik heb van een lactatiekundige begrepen dat je vooral je colostrum eruit ko ...
Idd

3 jaar geleden

Reactie op Sherylll90

Ik heb van een lactatiekundige begrepen dat je vooral je colostrum eruit ko ...
klopt volgensmij, maar mijn lactatiekundige zei dat je na de geboorte nog nieuw colostrum aanmaakt en dit extra meegenomen is

3 jaar geleden

Reactie op Jane97

klopt volgensmij, maar mijn lactatiekundige zei dat je na de geboorte nog n ...
Klopt! Je maakt nog super veel aan als je kindje er eenmaal is. Dan komt alles pas echt op gang. No worries, zie dit als extraatje 馃檭