35 Reacties

één jaar geleden

Ik ga in shaa Allah mee vasten totdat ik moet bevallen. Ben 26 maart uitgerekend in shaa Allah🤍

één jaar geleden

Wa’alaikoem salaam, ik was 16 maart uitgerekend, maar nog steeds niet bevallen. Ik ben van plan niet te vasten, ben namelijk bang dat ik dan geen energie heb voor de bevalling.

één jaar geleden

Wa aleykoum salaam, Allah y barik fiki. Ook jij een ramadan moubarak. Ik vast niet mee omdat ik door een lege maag nog steeds moet overgeven helaas :(.

één jaar geleden

Reactie op frhh

Wa aleykoum salaam, Allah y barik fiki. Ook jij een ramadan moubarak. Ik ...
Ahhh zo vervelend, gelukkig kan je nog genoeg andere aanbiddingen verrichten in deze maand. Moge Allah swt het voor je vergemakkelijken.

één jaar geleden

Reactie op Khadies

Wa’alaikoem salaam, ik was 16 maart uitgerekend, maar nog steeds niet beval ...
Ik snap het. Moge Allah swt jou bevalling vergemakkelijken en bespoedigen ♥️

één jaar geleden

Reactie op oumbaby

Ik ga in shaa Allah mee vasten totdat ik moet bevallen. Ben 26 maart uitger ...
Oehhh spannend. Ik ben 25 maart uitgerekend in sha Allah. Hoe voel jij je verder? Bepaalde voortekenen of alles rustig? Ik doe ook mee in sha Allah. Veel succes oukhti. Moge Allah swt het voor ons vergemakkelijken. ♥️

één jaar geleden

Reactie op anoniempjes12

Ik snap het. Moge Allah swt jou bevalling vergemakkelijken en bespoedigen ♥ ...
Allahoema Amien! Jij succes met vasten, moge Allah jou bijstaan, Amien ❤️

één jaar geleden

Ik ben net bevallen dus ik ga helaas niet kunnen vasten

één jaar geleden

Reactie op Zwangerept

Ik ben net bevallen dus ik ga helaas niet kunnen vasten
Wat leuk, op de eerste dag van de Ramadan! Gefeliciteerd en geniet ervan 🥰

één jaar geleden

Reactie op Zwangerept

Ik ben net bevallen dus ik ga helaas niet kunnen vasten
Ah wauw prachtige dag. Gefeliciteerd en geniet er van ♥️

één jaar geleden

Ramadan mubarak, ik ben op 5 maart bevallen, hoop de laatste twee weken weer te kunnen vasten. Maar het ligt eraan wanneer de kraambloed stopt.

één jaar geleden

Ramadan mubarak 🤍🤍 Hier helaas ooo niet vasten door de kraam bloeding. Ik mis het ergens wel..

één jaar geleden

Lieve mama’s, ik ben geen moslim, maar zag het topic en wil toch even zeggen respect 😘 voor zowel de mama’s die gaan vasten als de mama’s die door omstandigheden niet kunnen vasten! Respect en kracht gewenst voor jullie 🤗

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Lieve mama’s, ik ben geen moslim, maar zag het topic en wil toch even zegge ...
Super lief, dankjewel ♥️

één jaar geleden

Ramadan Mubarak 🌙 ik vast ook niet wegens kraambloeding

één jaar geleden

Asalaam Alaikoum ougti’s ik vast ook niet. Ben bevallen van een zoontje en daarnaast geef ik hem moedermelk al hamdoelilah. Inshalah volgende jaar weer meedoen en dit jaar focussen op dingen die ik wel kan doen deze ramadan. Ramadan moubarak dames 🥰

één jaar geleden

Reactie op oum-yahya

Asalaam Alaikoum ougti’s ik vast ook niet. Ben bevallen van een zoontje en ...
Wa alaykoum salaam. Gefeliciteerd met je zoontje ♥️ Moge Allah swt hem het beste geven in dunya en Akhira.

één jaar geleden

Reactie op anoniempjes12

Wa alaykoum salaam. Gefeliciteerd met je zoontje ♥️ Moge Allah swt hem het ...
Allahoema ameen ❤️

één jaar geleden

Salaam zuster, Ramadan mubarek! Ik heb de eerste dagen meegedaan. Ik merk sinds vandaag last van hoofdpijn en duizeligheid. In shaa Allah khair💗 ik ben 39 weken zwanger.

één jaar geleden

Reactie op Nabe00

Salaam zuster, Ramadan mubarek! Ik heb de eerste dagen meegedaan. Ik merk ...
Alaykoum salaam, Echt goed van je! Moge Allah swt het voor je vergemakkelijken. Sub han Allah ramadan gaat zo snel… morgen alweer de 7e dag