11 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou dat heel vreemd vinden. Dat zal ze lekker in haar eigen tijd moeten doen.
2 jaar geleden
Ik zou dat heel vreemd vinden. Dat zal ze lekker in haar eigen tijd moeten ...
En uiteraard mag je gastouder met je kind in de auto rijden. Maar met als doel naar het ziekenhuis te gaan, zal ik dan weer niet akkoord mee gaan.
2 jaar geleden
Ik ben zelf gastouder en ik laat ouders tekenen voor uitstapjes. Zowel lopend als auto. Maar als ik een afspraak zou hebben en bijv 1 kindje heb, zou ik dat overleggen met de ouders en niet een dag van tevoren. Afspraken zijn vaak al langer bekend. Dus of ik begin met werken als ik terug ben, of kind zou meegaan met toestemming. Eigenlijk probeer ik priv茅 afspraken te plannen op mijn vrije dag maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk
2 jaar geleden
De reden dat wij geen gastouder willen is dat ze hun eigen dag blijven draaien vaak met jou kind.. dus mee op boodschap mee naar dit soort dingen. Ik vind dit ook raar maar het mag wel gewoon valt onder uitstapjes prima weg te zetten. 馃
2 jaar geleden
Ik zou dat heel vreemd vinden. Dat zal ze lekker in haar eigen tijd moeten ...
Gastouder heeft geen eigen tijd. Maar je moet tekenen voor het gebruik van vervoer, dus fiets, auto, bakwagen etc. Al vind ik een ziekenhuis bezoek dan nog wel gek. Bij ons werd dat laatst in de vroege ochtend gepland en begon ze later met opvang.
2 jaar geleden
Gastouder heeft geen eigen tijd. Maar je moet tekenen voor het gebruik van ...
Tuurlijk heeft een gastouder wel eigen tijd. Vrije dagen? Die van ons is elke vrijdag vrij en plant dan haar afspraken. Soms moet ze met haar dochter naar het ziekenhuis, maar dat weet ze maanden van tevoren en dan neemt ze een vrije dag of ze start later. Vaak dat eerste.
2 jaar geleden
Even on topic, als jij hebt getekend voor uitstapjes mag dit zeker. Maar bijv mijn gastouder zou dit zeker weken van te voren overleggen met mij. Dat zou ik zelf wel prettig vinden want dan zou je zelf eventueel nog voor vervangende opvang zorgen als je niet wil dat je kind meegaat.
2 jaar geleden
Ok茅 ja mijn gastouders biedt alle werkdagen opvang van half 8 tot half 6, dus zij heeft geen vrije tijd. Niet bij stil gestaan dat er ook parttimers zijn, sorry hoor.馃槄
2 jaar geleden
Vaak kun je ziekenhuisafspraken niet echt plannen. Bij ons krijg je gewoon een datum en tijd en daar moet je je maar aan aanpassen 馃槄 Maar eerder aangeven en overleggen had zeker gekund want je weet het meestal ruim van tevoren..!