16 Reacties

11 maanden geleden

Hai, vraagje hoe bevalt deze buggy?

11 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Perfect! Ik vind m echt top! Stuurt heel fijn en losjes. Kan een scherpe bocht nemen bedoel ik dan als je me begrijpt haha!

11 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Oh! En hij kan echt heel klein ingevouwen worden, wat ook echt heel makkelijk gaat! Past perfect in de kofferbak van onze kleine Peugeot 208

11 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Bevalt ons ook heel goed. Hebben twee gekocht toen onze 5e geboren werd en de 4e toen nog maar 17 maanden was. Paste mooi achter de achterste stoelen in onze 7-zitter doordat ze super compact op te vouwen zijn en de maxi cosi kan er ook op als je de opzetstukken erbij koopt 💪🏻

11 maanden geleden

Reactie op Maaariska

Oh! En hij kan echt heel klein ingevouwen worden, wat ook echt heel makkeli ...
Bedankt voor je reactie, wat fijn dat de buggy heel fijn rijdt en klein ingeklapt kan worden. Ik heb deze buggy al een tijdje op het oog alleen lees ik ook feedbacks over de rem, dat je daar snel op trapt, hoe ervaren jullie dat?

11 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Bedankt voor je reactie, wat fijn dat de buggy heel fijn rijdt en klein ing ...
Ja dat is mij ook 2 keer gebeurd haha 😅 maar sinds ik weet dat je gewoon niet te dicht bij de wagen moet lopen gebeurt dat niet meer

11 maanden geleden

Ooh kwestie van wennen dus en regenhoes zit er niet bij begrijp ik haha, hopelijk iemand anders die weet welke je hiervoor kunt kopen. Ik volg want wij gaan deze buggy direct bestellen dankjewel.

11 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Ooh kwestie van wennen dus en regenhoes zit er niet bij begrijp ik haha, ho ...
Ik had m volgens mij gisteren in de aanbieding gevonden bij bol.com! €150 dacht ik

11 maanden geleden

Wat fijn dat er zulke positieve reacties zijn! Ik heb hem vandaag ook besteld! Mijn joolz day+ past niet goed in de auto van mijn ouders (Peugeot 108) Inmiddels de regenhoes kunnen vinden ?

11 maanden geleden

Reactie op LinJ86

Wat fijn dat er zulke positieve reacties zijn! Ik heb hem vandaag ook beste ...
Ah veel plezier ermee! Nee helaas nog geen regenhoes gevonden 😅 staat eerlijk gezegd ook op een lager pitje ivm het weer deze dagen hahaha. Mocht jij wat vinden wil je het dan laten weten?

11 maanden geleden

Reactie op Maaariska

Ah veel plezier ermee! Nee helaas nog geen regenhoes gevonden 😅 staat eerl ...
Ja snap ik idd…. We willen ook geen regen meer hahaha Ik heb voor mijn joolz wel een universele regenhoes, als de Lara binnenkomt eens kijken of die (ook)past Zag wel een regenhoes van maxi Cosi zelf, maar die is €40 vind ik beetje te duur

10 maanden geleden

Ik zag deze regenhoes op amazon staan bij deze buggy, samen gekocht stond erbij. Misschien heb je hier wat aan 🤗

10 maanden geleden

Reactie op Sjoukje~

Ik zag deze regenhoes op amazon staan bij deze buggy, samen gekocht stond e ...
Ik vraag me af of deze wel voor die wagen is hoor, de wagen van de foto ziet er namelijk anders uit

10 maanden geleden

Reactie op Maaariska

Ik vraag me af of deze wel voor die wagen is hoor, de wagen van de foto zie ...
Klopt dat zag ik ook maar staat wel bij voor alle buggy’s en het model is wel hetzelfde, ik zou zeggen probeer het uit hihi