12 Reacties

2 jaar geleden

misschien eczeem?

2 jaar geleden

Hebben zijn voeten uitslag?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Een hele wilde gok..waarschijnlijk onmogelijk want zou pijn doen. Maar nu met de koude periode. Toevallig nergens tegen een verwarmingselement gezeten? Openhaard, centrale verwarming..

2 jaar geleden

Reactie op MiekeBV

Hebben zijn voeten uitslag?
Nee, echt puur alleen zijn handen.

2 jaar geleden

Reactie op NathalieVR

Een hele wilde gok..waarschijnlijk onmogelijk want zou pijn doen. Maar nu m ...
Nee, het kwam na een rondje buiten lopen. Het zijn allebei zijn handen.

2 jaar geleden

Allergische reactie stadium 1 ?

2 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

Staat het ook gezwollen?

2 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

En wat houdt stadium 1 in? Handen zijn soms wat licht gezwollen. Soms trekt het rode weg en dan opeens weer terug 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op MR1995

Kan het schraal zijn? Mijn ventje heeft dat makkelijk op zijn wangen, gaat weg met bodylotion. Wilde gok 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MR1995

Mmm apart. Dan zou je eerder denken dat de koude ermee te maken heeft. Als het aanhoudt eventueel eens horen bij een dermatoloog? Ik heb al een goede ervaring gehad via hun website Skindr. Moeilijke plaats ook om er iets op te smeren met zo handjes die nog vaak de mond en de ogen in gaan.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op MR1995

En wat houdt stadium 1 in? Handen zijn soms wat licht gezwollen. Soms trekt ...
Ik noem dat zo 🙊 is aanrakings allergie, bv reactie van een plant bv. Dan kan je zwelling en roodheid krijgen. Net zo als op de handpalm. Succes met de zoektocht en stiekem hoop ik dat ik het mis heb 🙈.

2 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

Ik noem dat zo 🙊 is aanrakings allergie, bv reactie van een plant bv. Dan ...
Bedankt! Ik hoop het!! Het lijkt langzaam weg te trekken 🤞🏻