19 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter deed het vanaf week 6. Maar moet zeggen dat ik hier zeer verbaasd om was. Mijn oudste deed het echt pas met 4 maanden. Maar deze kleine meid vindt het fantastisch op haar buik en omrollen.
2 jaar geleden
De kleine meid deed dat bij ons ook al vrij vroeg ook rond 14 weken ze is nu 24 weken maar ze is 7 weken te vroeg geboren dus op zich is dat al vrij vroeg. Ze begint nu echt sinds een week of 2 echt op de zij te draaien en dan soms rolt ze daardoor op de buik of ze rolt weer terug op de rug maar ze vind het geweldig ze ziet het als een spelletje
2 jaar geleden
Buik naar rug rond de 9 weken, rug naar buik met 14 weken! Oftewel, geen rust meer haha.
2 jaar geleden
Heb ik dan een late dame🤔.
Draait niet soms beetje naar haar zij maar niet van buik naar rug of andersom.
Grijpt ook nog niks vast wat ze ziet. Alleen als je het in de hand geeft.
Ze is wel heel druk met kletsen en haar handen sabbelen en bekijken. Bellen blazen ook de gehele dag.
Ze isn14 weken
2 jaar geleden
Reactie op Lotte1984v
Draait niet soms beetje naar haar zij maar niet ...
Idem hier! Wat je beschrijft is exact als mijn zoontje! Vandaag voor het eerst iets gedaan wat op grijpen leek haha 😉 Hoewel hij met 11 weken van buik naar rug rolde een hele week lang, is hij daar pardoes weer mee gestopt en sindsdien (15 weken oud) niet meer laten zien 🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op Lotte1984v
Draait niet soms beetje naar haar zij maar niet ...
Hier ook hoor! 14 weken en rolt al geruime tijd naar de zij. 1 keer gelukt door te rollen naar de buik maar dat was het ook. Probeert wel te grijpen naar dingen & dat lukt af en toe. Als je het in de hand geeft wel. Veeeeeel kletsen, handen en voeten bekijken, handen sabbelen en idd bellen blazen haha. Komt vast goed, ze kunnen ook niet alles tegelijk leren 😊
2 jaar geleden
Mijn kleine meid was net 4 maanden toen ze van buik naar rug rolde. Ik rolde haar terug en ze deed het meteen opnieuw, maar je zag dat ze er zelf van schrok. 😂 2 dagen later 's nachts van rug naar buik gerold. Nu een hele week niet meer gerold. Ben benieuwd wanneer ze het bewuster zal gaan doen.
2 jaar geleden
Van buik naar rug deed ze met 7 weken. Nu sinds een week (dus met 16 weken) ook van rug naar buik.
2 jaar geleden
Onze kleine man heeft gister voor het eerst van rug naar buik gerold en raakte daarna helemaal in paniek, gillen en huilen! Denk dat hij er zelf van schrok haha🫣) Hij is 18 weken. Merk wel dat de ellende van sprong 4 meteen is verdwenen. Hij heeft daarna ook niet meer gerold, maar ik vind t spannend aangezien hij niet zelf kan terugrollen en zijn armen in de supermanhouding houdt😬
2 jaar geleden
Reactie op Sorbygirl87
Mijn zoontje met 11 weken van buik naar rug!
En met net geen 4 maanden ineens ook van rug naar buik 🥰