12 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Essepes
Wij gaan voor Romee, omdat ze anders een leven lang dat streepje moet benoe ...
Daar heb je gelijk in maar met een streepje op de e staat wel wat chiquer
3 jaar geleden
Daar heb je gelijk in maar met een streepje op de e staat wel wat chiquer
Ja, en dan later moet ze vliegen en vergeet nog weer eens iemand dat streepje en dan weer dikke issues op Schiphol…
Ik ga toch echt voor praktisch 🤣 ik moet zelf al m’n leven lang zeggen dat het Esther met th is 🥹
3 jaar geleden
Het heeft voor de uitspraak geen toegevoegde waarde omdat er 2 ee’s zijn, word het automatisch uitgesproken als een lange e. Ik heb een é in mijn naam en mijn zoontje ook ivm de uitspraak maar mensen kijken er niet na en het word bijna nooit ergens genoteerd dus bepaald praktisch is het niet.
3 jaar geleden
Reactie op Josel
Dit; gewoon Romee, dat streepje heeft geen toegevoegde waarde, deze is enke ...
Het is idd niet chiquer of mooier, alleen maar vervelend 🤣 Als ze mijn naam lezen, is de uitspraak altijd een verrassing en sta overal vaak in de systemen zonder streepje erop. Ga er ook niet de moeite meer voor nemen want veranderd nooit, idem dito met mijn zoontje en bij hem neem ik die moeite ook zeker niet. Uitspraak is daarin tegen wel goed maar maken er zelfs vaak nog een totaal andere naam van met andere letters dus zou mensen het echt afraden om te doen omdat het mooier is haha. De baby krijgt nu niks met streepjes oid, hopelijk gaat het dan nu makkelijker haha