7 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg even. Mijn zoontje is bekend met een mononier waarvoor we bij een streekziekenhuis onder controle zijn. Toch ook controle gehad in het WKZ in Utrecht bij een kinderuroloog. Die zei ook dat m’n zoontje een ‘gaatje’ heeft bij z’n bilnaad en dat hij dat zou doorgeven aan onze eigen kinderarts. Daar heb ik nog niks van gehoord, nu een week geleden…
Gek toch dat het dan niet eerder opvalt? Ons was het ook niet opgevallen, consultatiebureau niet, artsen in streekziekenhuis niet…. Dan zou je bijna zeggen dat het mee valt toch?
Ik ga nu toch ook maar even er achter aan…
Hopelijk kan je snel terecht bij de kinderneuroloog en valt het mee! Als je kindje zo druk is, goed beweegt en goed ontwikkelt dan zou je zeggen dat het niet iets ernstigs is toch?🙏🏻
2 jaar geleden
Geen ervaring! Maar wil wel even zeggen geef je zelf geen schuldgevoel! Als je word gezegd tot het er goed uitziet ga je daar van uit!
Succes nog! 🍀🩷💙
2 jaar geleden
Reactie op Wendy92h
Ik volg even. Mijn zoontje is bekend met een mononier waarvoor we bij een s ...
Ik denk dat het voor nu ook niks ernstigs is, maar het kan wel met de groei problemen veroorzaken en daar ben ik erg bang voor. Later kunnen ze problemen krijgen met plassen of ontlasting en moet er zelfs geopereerd worden… als ze in het gaatje kijken kunnen ze meestal wel het einde of de bodem zien, als dat er is is het wel gewoon goed volgens mij. Maar helaas bij mijn zoontje zagen ze het niet. Goed schoonhouden en wens je nog veel succes!
2 jaar geleden
Ik heb toevallig twee sacrale dimples, een hele diepe, en een minder diepe, dus zowel links als rechts zit het. En niet om arrogant te doen, maar ben verder kerngezond en prima in vorm. Het enige is dat het diepe kuiltje een paar jaar vreselijk gejeukt heeft en dat ik het niet al te goed schoon krijg. Maar volgens de huisarts gaat het prima zolang het niet ontsteekt.
Dus misschien hoef je je nergens zorgen om te maken :) aesthetisch heb ik er ook geen problemen mee, hoort bij me en vind het mooi staan.