16 Reacties
3 jaar geleden
Ik werk zelf in sauna en ben nu 6 weken..mijn manager wil niet dat ik kom werken. Ook niet af en toe. Zeker de eerste periode. Ook als gast heeft ze samen met mij mijn reserveringen verplaatst.
3 jaar geleden
Ik werk zelf in sauna en ben nu 6 weken..mijn manager wil niet dat ik kom w ...
Wat doe je dan wat zo gevaarlijk is? De infrarood sauna moet je sowieso mijden. Verder heb ik begrepen dat het vooral om de hitte gaat. Dat je lichaam niet te ver moet opwarmen omdat je dan hetzelfde effect hebt als dat je koorts zou hebben. Maar als je er werkt kom je toch niet IN de sauna's?
3 jaar geleden
Reactie op Startune
Wat doe je dan wat zo gevaarlijk is? De infrarood sauna moet je sowieso mij ...
Als je opgietingen of rituelen verzorgt word het flink warm. Je staat met je lichaam tegen de kachel om de warmte door de kabine te verplaatsen. Je eigen lichaamstemperatuur stijgt tijdens zo'n sessie flink
3 jaar geleden
Ik ben trouwens met 3 weken naar de thermen geweest, toen wist ik het dus zelf nog niet. Ik heb het daar nagevraagd en daar vroegen ze of ik vaker naar de sauna ging. Dan weet je wat beter waar je grenzen liggen en kan je zorgen dat je daar ver vandaan blijft. Ik ben die dag twee hete sauna's gedaan en heb beide keren 10 minuten op de onderste trede gelegen, daar is het het minst warm.
Je kan ook naar de thermen gaan zonder een sauna in de gaan. Beetje zwemmen, rust ruimtes, osmaans badhuis in, ontspannende massage...
3 jaar geleden
Reactie op Motherofboys
Als je opgietingen of rituelen verzorgt word het flink warm. Je staat met j ...
Ik had met 4 weken zwanger nog gewerkt en toen had ik in 2 uur tijd 2 opgietingen en 1 ritueel in een stoom cabine. Buitem was het toen 28 graden... Dat was echt niet te doen.
3 jaar geleden
Ik had met 4 weken zwanger nog gewerkt en toen had ik in 2 uur tijd 2 opgie ...
Ja ik heb ook een periode rituelen verzorgd voor ik in verwachting raakte. Vooral de avonddienst zat vol met sauna sessies. Moet er niet aan denken om nu er 4 achter elkaar door te moeten geven 😅
3 jaar geleden
Als iets afgeraden wordt is dat met een reden! Niet doen dus
Ik ben wel naar de Spa geweest maar dan lekker om te bubbelten en zwemmen. Ook heerlijk!
3 jaar geleden
Als iets afgeraden wordt is dat met een reden! Niet doen dus
Ik ben wel na ...
Een bubbelbad is vaak ook boven lichaams temperatuur. Niet echt per definitie slecht, maar lang in dat water wordt ook afgeraden.
3 jaar geleden
Een bubbelbad is vaak ook boven lichaams temperatuur. Niet echt per definit ...
De temperaturen van de baden in de thermen holiday zijn wel toegestaan gelukkig. Die zijn niet warmer dan dat je je eigen bad/douche instelt ☺️